Gå til innhold

hvordan kan eg nullstille

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan kan eg nullstille at d må olje bytte på motoren og service intervallen, eg ha bytta olja og filter og ha bilen inne på service men de har ikke mulighet til og null stille det tilbake, bilen er en m20 2 l 1989 mod

Skrevet

Hei

For å nullstille så gjorde jeg følgende etter råd fra verksted:

Bilen jeg gjorde det på var en 316 i 1994 mod

Ta lokket av multikontakt (rund svart ca 5-7 cm i dm. Finn kontakt nr 7. Skru på tenning, Kople en prøvelampe mellom 7 og jord, du vil høre et lite klikk.

Da er det resatt gratis.

Skrevet
Fungerer det samme med en 520 m50 91 mod? Eller er pinnene annerledes/fremgangsmåten annerledes?

Det skal være samme fremgangsmåte etter å huske fra min tidligere E34

Skrevet
Fungerer det samme med en 520 m50 91 mod? Eller er pinnene annerledes/fremgangsmåten annerledes?

Så lenge det er den runde 20-pins(?) kontakten, og du sørger for å jorde nr 7, så skal det gå.. varierer om man må holde det noen sekunder eller ikke.. se på den linken jeg lima inn lenger opp...

skal prøve på min i morgen tenker jeg

Skrevet

Gjorde dette på min nå.. fikk bort "oil service" og den andre teksten.. men det er fortsatt 5 grønne felter i displayet, den fjerna altså bare det gule og det røde... hvordan får jeg nullstilt helt ned? jeg kobla sammen 7 og 19 i 10-12 sek

Skrevet
på min var det rødt og gult, og det sto Inspection, men ikke noe gul klokke.. Hva betyr det da?
pokker d funk ikke på min !! er d en anna måte og gjør d på en E34?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...