Skimmy Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 har havarert toppen på min b25. så har jeg en b20 topp ligganes. går det ant å bruke den? eller er det håpløst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30forever Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Den passer nok rent fysisk, men det ville ikke fungere spesiellt bra, nei. aldri prøvd det. Kanskje det er noen av guruene her inne som har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 ja tenker da på forbrenningskammret. ventilene og sliklt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Tipper det er mindre forbrenningskammer i 2liter toppen, og da får du nok ganske høy komp. Blir nok fort 12:1 - 13:1 og det er vel i meste laget. Da får du tenningsbank og må kjøre med oktan booster i tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Aldri hørt om noen som har fått en b25 til å gå med b20 topp. Tipper det er et ganske dødt prosjekt. Er ikke samme kam eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Aldri hørt om noen som har fått en b25 til å gå med b20 topp. Tipper det er et ganske dødt prosjekt. Er ikke samme kam eller noe. sikker på det?? di går jo med amc toppene som er basert på b20... det er mindre forbrenningskammer, m20b23 kamrene er ikke runde som på m20b25. ellers er det vel mindre ventiler og inn\ut porter.. er nok lettere å bare få tak i ein 2.5 topp uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Det går å bruke M20B20 topp på M20B25,men om det går uten noe mod vet jeg ikke. Som e30 tic skriver er det mindre forbrenningskammer,mindre ventiler og trangere innsug og exoskanaler. Men alt dette går jo an å gjøre noe med. Men forbrenningskammerne går jo an å frese opp til ønsket volum. Mirafrese ventilsetene og sette i ventiler fra b25 topp og porte opp innsug og ex Flere som kjører med B20 topp på B25 motorer,ta en titt på ppf forumet. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 hehe, vist det er så mye jobb så kjøper jeg heller ny topp, når jeg får råd:P ikke bare bare finne en topp heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Det er litt jobb ja. Jeg har M20B25 topp jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå