Hope Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Da lekker det noe gult fra bilen min.. kjørte bilen inn i garasjen og da så jeg en gul flekk i snøen der bilen hadde stått.. fant ut at det lekker mest sannsynlig mellom bakhjulene et sted.. Noen som vet hva det kan være? Er det dumt av meg å kjøre med bilen i dag? får jo ikke sjekket det på verksted før i morra.. Det er forresten en E39 520I Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 gult? hm,høres ut som en sllags smøreolje.. eller bremseveske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Tenkte bremseveske jeg også, men det lekker liksom midt under bakhjulene.. og har ikke fått opp noen feilmelding enda.. jaja får vel gå ut å jekke og kikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Tenkte bremseveske jeg også, men det lekker liksom midt under bakhjulene.. og har ikke fått opp noen feilmelding enda.. jaja får vel gå ut å jekke og kikke:) Tipper det er diffen din som trenger nye pakninger. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Er det en dyr jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Er det en dyr jobb? Tja, det er da spørs om du gjør det selv eller ikke. Men vist du gjør det selv så blir det jo bare pakning settet som blir kostende noe. Er ikke så mye job å bytte pakningene på diffene når du først får den ned . Men må da sjekke om det er pakningen eller om det bare er løs avtappings mutter . Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Har en kompis som sikkert klarer det. er amatør når det gjelder å skru selv:) men takk skal du ha bimer1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Sjekk nå først at det faktisk lekker, da du vel enkelt skal kunne se hvor det lekker. Bare sånn før du begir deg ut på å skru, at det ikke har vært en unge å pissa i snøen eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Hehe er amatør ikke dum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå