sundan2k Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Når man en gang får en bil med influensa eller noe annet som harker, må man sette den inn på verksted. (hvis man ikke mekker selv da). I den forbindelse der min stakkars Compact bare ville gå på 3 sylindre, vil jeg dele noen tanker med hvordan denne opplevelsen kan utspille seg. Ring.....Ring..... -God dag. Mitt navn er...... og min E46 Compact går bare på tre sylindre. Jeg misstenker en coil har tatt kvelden. -Mottak: Javel... Vi har ikke noen ledig time nå, kan du komme med bilen, så skal vi ta den når vi får tid. Du må altså regne med å bli uten bil i noen dager... Jeg har en misstanke utifra ordlyden til mottaket at denne setningen "uten bil i noen dager", er som en kniv i brystet på eieren. Han vet selvfølgelig hvilken følelse og entusiasme der er å kjøre BMW, og med å si noe sånt er vel det samme som om en lege sier du har noen måneder igjen.... Vel jeg satte bilen inn på tirsdag, og torsdagen ringte jeg for å høre om hvordan det gikk med den syke. Der var desverre ikke deler å få før over helgen. Mandag eller tirsdag kunne jeg regne med å få bilen tilbake. Mannen i telefonen hørtes ut som om han overbringte et dødsbudskap.. Vel vel. En helg uten bil går vel ann, og bestilte pappas Grandis for helgen. Fredagen kom og da jeg og poden var på helgetur, ringte de fra verkstedet og hadde gode nyheter. Compacten var ferdig og klar for henting. Tar jeg ikke helt feil, så har denne mannen tidligere jobbet på norsk tipping for det hørtes ut som om jeg hadde vunnet i lotto... Tråden her er: Det er develsk trist å være uten bimmern, men gud så godt det er å få den tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Alltid greit når ting blir ferdig før man hadde trodd. Positiv overraskelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Hehe, er som når dama nekter deg en periode. Da blir d så mye bedre når du får tilgang Har levert min inn på autospeed ett par ganger, kjempeservice der Hadde du din på Trondsen? Jepp og kan ikke klage på servicen der. Prisen? Over håpet, men under fryktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Så totalt er dette en positiv verksted opplevelse. Burde skrive et innlegg i forhandler tråden,så har også andre noe å forholde seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Enden på visa ble at den ferdige prisen var 11% under den oppgitte prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå