The_transporter Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 hjeelpt var ute og kjørte her.. og så at ladelampa begynte og blinke... har blunket litt i det siste... men gått over da jeg har rust den... og nå i går så blunket det myye og til slutt så ladet den ikke engang... fikk kjørt hjem men da var batteriet dødt... 5volt noen som har noen tips? haster veldig... på forrhånd tusen takk!!
Gunnar Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 Utslitte børster (bytt børster eller dynamo) eller brudd i kabelen til ladelyset er mine tips..
02 Touring Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 Bytt børster. Ca kr 200 10 minutters job. 2 skruer. (spenningsregulator heter det )
E36Cab1 Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 Mest sannsynligvis regulatoren din som er kaputt,dvs nedslitte børster. Er det brudd i kabelen til ladelampa vil denne ikkje lyse i det heile,men bilen vil også ikkje lade(med unntak av 9dioders dynamo).
The_transporter Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Skrevet Februar 26, 2007 hvor får jeg børster i nærheten av oslo lillestrøm osv?? takker for alle fornuftige svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå