muska Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 91 520i E34 Svart, man, 200000 km meget pen, må sees. Litt slitt førersete, nylig Eu godkj.S + V. Kan sende mms bilder på forespørrsel til 45456131 ellers kontakt eier på 90861840 (Per) Bilen står i Mysen (Østfold) prisant. 35,000,- PS. Denne bilen er IKKE ungdomskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 noe rust? har du bilde av setet? e dette M50 motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Vil tro det er m50 motoren det er snakk om ja. m20 ble det slutt på i midten av 1990 mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Jeg så ikke hverken rust el bulker på den, vet bare at det er 24v motor. Bilens eier har hatt den i 10 år og det ENESTE jeg så negativt med bilen var slitt førerstol. Ring eier, det er en meget hyggelig kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 kan bytte i cabben min og 70 tusen til meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Dreaz... Ring eier du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Fortsatt til salgs... Dett er en PERLE.... og den er uskrudd... Kommer fler bilder lørdag om jeg ikke kjøper den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 muli komme til deg se bilen el må man til mysen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Dreas... Mulig jeg henter den på lørdag, men før det må du til Mysen men det er den verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Dreas... Mulig jeg henter den på lørdag, men før det må du til Mysen men det er den verdt oki muli svipper innom søndag viss rekker.. så fin ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Dreas...... Den er dritfin.. Ringer deg da jeg vet mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Har løst på denne selv, har vært i kontakt med selgeren selv og det virker som å være en pærle. Jeg har nok ikke økonomi selv nu til å kjøpe den. Men siden jeg ikke kjøper den og han faktisk tok seg tid til å ta noen bilder og sende til meg så kan jeg jo legg dem ut. Hei!Sender noen flere bilder. Bilen har stått inne og hadde blitt litt støvete, spylte av støvet, men hadde ikke tid til å vente med å ta bildene til den hadde tørket. Som du ser fremstår den som meget pen til å være en så gammel bil. Den lille bulken kom ikke fram på bildet, men befinner seg på venstre bakskjerm og er ubetydelig. Mvh Per Kirkeng Her er det bare å slå til FOLKENS! som muska sier! dette er en pærle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Johjoa......... Takker masse Nå slipper jeg å ta amatørbildene mine Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg