Harald e30R Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Hei har en 735Ia til salgs. hvor mye kan jeg regne med og få for en bil som er eu ok til Nov i År? god automat kasse. elseter forran og bak. litt rust men er jo M30 B35 motoren 10-12 tusen`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Bildet er ikke veldig bra, bilen er uten skilt Pga ny bil. [url=http://img245.imageshack=dsc00018kp8.jpg]http://img245. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Hei, er jo samme farge som den mystiske 745`en min har jo! Har leta lenge etter den, du kunne ikke være så snill å sjekke opp fargenavn for meg?? Men til spørsmålet: er det lite rust kan du nok regne med 10-15k ja. Ligna UTROLIG mye på 745`n min den der, bare sett på andre felger og fjern chrome-hjulbuelistene, så har du min (hvis den der er før facelift) Har akkurat samme farge og like sota baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Hehe.. Hjøss, gamlebilen jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Hei, er jo samme farge som den mystiske 745`en min har jo! Har leta lenge etter den, du kunne ikke være så snill å sjekke opp fargenavn for meg?? Men til spørsmålet: er det lite rust kan du nok regne med 10-15k ja. Ligna UTROLIG mye på 745`n min den der, bare sett på andre felger og fjern chrome-hjulbuelistene, så har du min (hvis den der er før facelift) Har akkurat samme farge og like sota baklykter. Oka. ja har ikke hatt den så lenge jeg, vet ikke heltom jeg vil ha den så skjekker hvordan etterspørlsen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Hehe.. Hjøss, gamlebilen jo hehe stemmer. hvor mye vil du tru at jeg kan få? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 kan kjøpe den jeg når bobla mi er solgt,skal selge den etter vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 kan kjøpe den jeg når bobla mi er solgt,skal selge den etter vinteren.. Bolble? Bytte kansje? send noen bilder på Pm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 nå har du ivertfall pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg