e30 tic Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 til dere som fremdeles kjører med orginalt tenningssystem og turbo... er det noen av dere som har måttet justert dette? mistenker min "blåser" ut gnisten rundt 5000rpm.. tenkte å prøve å banke mine sammen stegvis 0.15mm av gangen feks. trikset er vel å ha størst mulig åpning uten fjusk. vet feks cosworth har problemer med dette når di kommer over 300hk. erfaringer og tips mottas med takk
pallen Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 Høres ut som du trenger en litt heftigere coil. Stemmer at det trengs mere strøm for og danne en gnist under større trykk, så tror nok du får orden på sakene med noe mere boost!
e30 tic Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Skrevet Februar 26, 2007 Høres ut som du trenger en litt heftigere coil. Stemmer at det trengs mere strøm for og danne en gnist under større trykk, så tror nok du får orden på sakene med noe mere boost! ja er klar over det, men den har gått reint på 1 bar før, og da skal den det nå og bare morro å høre hva andre har gjort.
pallen Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 Prøv og ohme kabler og rotor, sikkert noe som svikter her. Husk coilkabelen og.
e30 tic Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Skrevet Februar 26, 2007 Prøv og ohme kabler og rotor, sikkert noe som svikter her. Husk coilkabelen og. det skal eg prøve. har et ekstra sett også
pallen Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 Lykke til. Glemte og si det; men sjekk kullstiften i fordelerlokket også.
e30 tic Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Skrevet Februar 26, 2007 Lykke til. Glemte og si det; men sjekk kullstiften i fordelerlokket også. tror det meste hger er ok men, ikke lenge siden eg monterte dette... rart den skyter på akkurat samme last og turtall hver gang.
stian329 Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 Hvilket gap har du på pluggene nå da? Prøv å redusere det til 0,5mm så tipper jeg problemet ditt forsvinner Sett pluggene i skrustikka og legg føleblad i mellom og så er det bare å skru til du får akkurat det gapet du vil ha. Kjører vel på NGK BP7ES?
e30 tic Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Skrevet Februar 27, 2007 Hvilket gap har du på pluggene nå da?Prøv å redusere det til 0,5mm så tipper jeg problemet ditt forsvinner Sett pluggene i skrustikka og legg føleblad i mellom og så er det bare å skru til du får akkurat det gapet du vil ha. Kjører vel på NGK BP7ES? i mangel av bp7es ble det kjøpt tilsvarende i bosch sist gang men gikk til innkjøp av bp7es igår, ska prøve i morgen! holder også en knapp på dette ja
e30 tic Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Skrevet Februar 27, 2007 idag gjorde eg jo noe morro tok ut di flett nye bosch pluggene mine, gsdd ikke måle gapet engang. satt i nye ngk plugger med 0.55mm gap. hadde rundt 0.7orginalt. og bilen går klokke rent helt opp på sperra! lnege leve NGK
pallen Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Det hørtes bra ut. Blir nok NGK i min bil før helgen siden det er på tide med bytte. Bra du melder tilbake hva problemet var.
stian329 Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Nice Må være flere år siden jeg leste om det, når Autopower-forumet het bmwpower.nu!
e30 tic Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Skrevet Februar 27, 2007 Nice Må være flere år siden jeg leste om det, når Autopower-forumet het bmwpower.nu! har hatt det i tankene en stund, men kom ikke helt på at det kunne være det. morro å få så mye for så lite hehe... så for meg ut som tilsvarende bosch plugger hadde mye større gap. kan ta å måle di i morgen, så er det vertfall bevist at det funker dårlig ved overladning. høy effektscoil hadde kansje vert på sin plass!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå