Stephan.s Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Skrevet Februar 26, 2007 hva skal du ha for innerspeilet ? Sleng inn et bud Mangler det bittelille plastdekslet over kontakten. Skal føre dette til første post også.
Stephan.s Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 Lysene er solgt, men speilet er her fortsatt Kom igjen, skal bort
Chris_325iM Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 hvordan koples dette opp? med tanke på strøm osv...
Stephan.s Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 hvordan koples dette opp? med tanke på strøm osv... Sånn helt ærlig? Har ikke peiling.
Chris_325iM Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 haha! Du er ikke såppass teknisk anlagt at du kan fortelle meg om det er en elektrisk tilkopling eller batterier eller noe annet matnytting? hehe
Stephan.s Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 haha! Du er ikke såppass teknisk anlagt at du kan fortelle meg om det er en elektrisk tilkopling eller batterier eller noe annet matnytting? hehe Var og plukka deler fra en bil og tenkte at dette speilet ville gjøre seg bra i bilen min, når jeg hadde "standard" speil fra før, og plukka det med. Som på bildet er det en kontakt som da, ja, riktignok skal kobles til en hankjønn under kupelyset forran. Om det ligger slikt ledningsnett klart på alle biler kan jeg ikke svare på da jeg ikke har sjekket. Vet bare at alt fungerte fra bilen jeg tok det fra.
Chris_325iM Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 ja, var egentlig bare det jeg ville vite... men det var kun strøm? "hjernen" sitter inni speilet? eller er det en ekstern hjerne som styrer speilet? det ser du på ledningene egentlig, for det var bare to? + og - til strøm?
Stephan.s Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 ja, var egentlig bare det jeg ville vite... men det var kun strøm? "hjernen" sitter inni speilet? eller er det en ekstern hjerne som styrer speilet? det ser du på ledningene egentlig, for det var bare to? + og - til strøm? Som sagt har jeg ingen peiling på hvordan det fungerer eller hva som må til for å få det til å fungere. Kikka på det nå, og kontakten er på 9 pinner, og ser ut som om det går en ledning til hver av dem.
Chris_325iM Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 hmmm... da er det kanskje en ekstern styreenhet til speilet da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå