Halvtann Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 Turtelleren detter ut ca "av, på av på" iriterende greier, detter somregel ut når bilen begynner å bli varm. Når den detter ut blinker "inspection" lyset. Kan dette være en lodding inni instrumentet, som utvider seg når den blir varm, så for å miste kontakten. Noen som vet noe om dette, eller vil selge meg et nytt
haugens Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 sjekk denne : http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... citors.htm
polyfibe Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 Har akkurat det samme jeg og på min, med mere.. Mangler det første nummeret i Km. tellinga. Har elektrisk avlesning.
jensemann Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Km. tellern hos meg og er ganske rar, virker i et par uker, virker deretter ikke i ett par uker osv. Ser så jævlig ut. Angående km. tellern, første gang jeg fikk det til å funke var når jeg skulle skifte vindusviskeroverføring, og måtte av med den plata foran torpedoveggen. Reiv å sleit mye i de ledningene som var foran der og vips så funka km.tellern.
Halvtann Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Skrevet Februar 27, 2007 takk for linken, prøve litt med dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå