Anderslien Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 De lyktene så veldig fine ut! Få tatt noen bilder så jeg får sett hvordan det blir
borte Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Skrevet Mars 6, 2007 De lyktene så fine ut Hvor mye kom dem på ferdig inn i landet?Du kunne ikke satt litt strøm på ringene så vi hadde fått en liten smaksprøve da? Lyktene koster tett på 3000,- ferdig inn i landet.. Skal koble strøm på senere, og legge ut noen bilder!
tovik Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 dær var lyktene på plass ja:) så bra ut! er spent på lyset fra ringene
borte Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Skrevet Mars 6, 2007 Tok noen bilder i dag, og jeg ble meget overrasket og VELDIG fornøyd! Ringene er skikkelig skarp blå aktig! Nærlys er gule i forhold..
borte Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Skrevet Mars 9, 2007 Dag 7 Har holdt på å reparere vannlekkasjene di siste dagene, så nå er det endelig ute av verden! I morgen skal jeg pusse bort overflaterusten og smøre på noe smørje..Så skal det få tørke til mandag, og da skal jeg begynne å hive inn mattene igjen!
Eika Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 v8 fronten er konge liker de breie nyrene og breie panseret det tokk ikke mer enn 1,5time etter jeg hadde henta bilen atte jeg fikk første kommentar om atte jeg hadde en kraftig front på den liker den fargen her jeg selv om det er endel som syns den ser "billig" ut jadda jeg vet den ser jævli shabby ut men er bare delebilen min
borte Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 V8 fronten gir en skikkelig facelift på en ellers noe kjedelig original front på E34.. Tror jeg får varene fra Koed med posten i dag.. Siste melding fra fraktfirmaet var; 08 Mar 200718:43 - Norway Outer Area 2 - Consignment Received At Transit Point *Gleder meg*
andymac Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Bra prosjekt! Fint å se at det er fler som tar vare på e34'en sin! Har planer om å gjøre litt med min egen bil når det blir litt varmere i været (orker ikke stå ute i kulda som deg.. hehe..). Når det gjelder frontfangeren, så er jeg litt i tvil, men det kan nok se bra ut når den blir lakkert og fronten er ferdig på bilen.. Lyktene så forøvrig veldig bra ut, hva slags merke er det?
G-A Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Dette er et kult prosjekt.. fint at noen virkelig kan å ta vare på de litt eldre bilene og pusse de opp Den V8 fornten er skikkelig digg.. hvis jeg kjøper meg e34, så blir det nok med den fronten, eneste som er litt dumt at de orginale delene for å få taki dette koster 8 800.-.. fått gjort noe mer på bilen?
borte Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 Bra prosjekt!Fint å se at det er fler som tar vare på e34'en sin! Har planer om å gjøre litt med min egen bil når det blir litt varmere i været (orker ikke stå ute i kulda som deg.. hehe..). Når det gjelder frontfangeren, så er jeg litt i tvil, men det kan nok se bra ut når den blir lakkert og fronten er ferdig på bilen.. Lyktene så forøvrig veldig bra ut, hva slags merke er det? Takk for det! Ja, er virkelig glad i denne bilen! Synes det er verdt hver ei krone jeg har kosta på den.. Har prøvd mange biler i samme prisklasse som min bil, men absolutt ingen kan måle seg med en E34! Jeg er faktisk ikke sikker på hvilket merke frontlyktene er, men jeg kjøpte di på ebay om det hjelper! Dette er et kult prosjekt.. fint at noen virkelig kan å ta vare på de litt eldre bilene og pusse de opp Den V8 fornten er skikkelig digg.. hvis jeg kjøper meg e34, så blir det nok med den fronten, eneste som er litt dumt at de orginale delene for å få taki dette koster 8 800.-.. fått gjort noe mer på bilen? Takk for det! V8-fronten koster ja, men jeg synes det er verdt det! Bilen ser mye nyere ut! ..og ikke minst mer "maskulin"! Jeg har ikke gjort noe på bilen i dag nei! Men mandag begynner jeg å hive inn interiøret igjen! ..Og da står karosseriet for tur!
Frode H. Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Har vært ute å tatt ned taktrekket, og har funnet ut hvor det har kommet inn vann.. Det er rett og slett bare taklukepakningen som er sprukket + at det er noen hull/flenger i den.. Jeg blir å bytte pakningen rundt takluka, men er det noen som har noen gode idèer til hvordan jeg skal sikre meg enda bedre mot lekkasjer i fremtiden? F.eks smøre noe sikaflex under takluka eller noe sånt.. Det skal ikke lekke inn i bilen selv om denne pakningen er dårlig. Dreneringen av taklukekassetten skal ta seg av det vannet som kommer inn, også når luken står vippet opp. Jeg ville sett etter tett drenering.
borte Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 Har vært ute å tatt ned taktrekket, og har funnet ut hvor det har kommet inn vann.. Det er rett og slett bare taklukepakningen som er sprukket + at det er noen hull/flenger i den.. Jeg blir å bytte pakningen rundt takluka, men er det noen som har noen gode idèer til hvordan jeg skal sikre meg enda bedre mot lekkasjer i fremtiden? F.eks smøre noe sikaflex under takluka eller noe sånt.. Det skal ikke lekke inn i bilen selv om denne pakningen er dårlig. Dreneringen av taklukekassetten skal ta seg av det vannet som kommer inn, også når luken står vippet opp. Jeg ville sett etter tett drenering. Takk for tipset, jeg skal sjekke dette før jeg setter på taktrekket igjen!
borte Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 Dag 8 Da har jeg endelig fått tatt den rusten jeg hadde inni bilen! Nå skal det få tørke til i morgen, så begynner jeg å montere mattene inn igjen! Bilder kommer i morgen!
R.E.H Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 bli bra d hær:) håper regnet fortsetter nå så vi får skiftet til sommer luggan snart..hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå