borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Det enkleste er nok å få tak i ledningsnettet til navi til E38/E39 og gå videre der fra. Skal ikke være noe problem Ja det blir kompressor på M52en til å begynne med Leter etter en S50 å slenge kompressoren på... Tror jeg har brukt over 100.000,- på bilen så langt... 100.000,- ja! ..Bør vel bli bra da! Sleng ut en "Show-off-tråd" når du har tid! S50 med kompressor høres ganske VILT ut! Huff..Hadde jeg bare hatt råd! Kul farge på den der sykkelen! Hatt den ute på veien i år?? Høres ut som et krevende prosjekt med den NAVI-greia da jeg må holde på med ledningsnett.. Har fått skrekk angående ledningsnett da jeg så på når pappa lagde sitt eget ledningsnett til 525en..
tovik Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Det enkleste er nok å få tak i ledningsnettet til navi til E38/E39 og gå videre der fra. Skal ikke være noe problem Ja det blir kompressor på M52en til å begynne med Leter etter en S50 å slenge kompressoren på... Tror jeg har brukt over 100.000,- på bilen så langt... 100.000,- ja! ..Bør vel bli bra da! Sleng ut en "Show-off-tråd" når du har tid! S50 med kompressor høres ganske VILT ut! Huff..Hadde jeg bare hatt råd! Kul farge på den der sykkelen! Hatt den ute på veien i år?? Høres ut som et krevende prosjekt med den NAVI-greia da jeg må holde på med ledningsnett.. Har fått skrekk angående ledningsnett da jeg så på når pappa lagde sitt eget ledningsnett til 525en.. Ledningsnettet er som regel ikke så alt for problematisk og lage.. har holdt litt på me sånt så får du tak i ledningsnettet til E38/E39 som han sier bør det ikke være noe problem og få dette opp å gå
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Det enkleste er nok å få tak i ledningsnettet til navi til E38/E39 og gå videre der fra. Skal ikke være noe problem Ja det blir kompressor på M52en til å begynne med Leter etter en S50 å slenge kompressoren på... Tror jeg har brukt over 100.000,- på bilen så langt... 100.000,- ja! ..Bør vel bli bra da! Sleng ut en "Show-off-tråd" når du har tid! S50 med kompressor høres ganske VILT ut! Huff..Hadde jeg bare hatt råd! Kul farge på den der sykkelen! Hatt den ute på veien i år?? Høres ut som et krevende prosjekt med den NAVI-greia da jeg må holde på med ledningsnett.. Har fått skrekk angående ledningsnett da jeg så på når pappa lagde sitt eget ledningsnett til 525en.. Ledningsnettet er som regel ikke så alt for problematisk og lage.. har holdt litt på me sånt så får du tak i ledningsnettet til E38/E39 som han sier bør det ikke være noe problem og få dette opp å gå Høres bra ut! Da har jeg jo noen som kan fikse det hvis jeg plutselig trenger hjelp! Men hva er det slags enheter i den der NAVI-pakken egentlig? Ser det er skjerm og en kassettspiller der, og det er vel stort sett det eneste jeg vet hva er! Er det ikke CD-spiller i den?
Mpowerman Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Er cd veksler med plass til 6 plater, tv-modul og styreenhet. Men hvis du monterer dette så kan du jo ha en annen spiller der den originale står i dag. Bare å ha en bryter der du switcher imellom
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Er cd veksler med plass til 6 plater, tv-modul og styreenhet. Men hvis du monterer dette så kan du jo ha en annen spiller der den originale står i dag. Bare å ha en bryter der du switcher imellom hehe,hørtes litt "harry" ut med det funker sikkert.. Har ikke bestemt meg helt for hvordan jeg vil det skal se ut innvendig.. Skal jeg gå for originale spillere, eller skal jeg kjøpe noe pioneer igjen.. Men...Hvor mye har du tenkt deg for greiene da?
Mpowerman Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 5 lapper. men har en som vil bytte med ett M3 SMG E46 ratt. Mulig det blir en deal der.
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 5 lapper. men har en som vil bytte med ett M3 SMG E46 ratt. Mulig det blir en deal der. Ok,såpass.. Har du noe annet til E34 da? Det irriterer meg ennå den dag i dag at han pappa ikke kjøpte det der skinninteriøret du skulle selge..!
Mpowerman Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Hehe Har vel egentlig ikke så mye igjen nå. Har solgt det meste. Har litt S38B36 deler, styresnekker, en spesiell takvinge med bremselys jeg byggde om til å passe E34...
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Hehe Har vel egentlig ikke så mye igjen nå. Har solgt det meste. Har litt S38B36 deler, styresnekker, en spesiell takvinge med bremselys jeg byggde om til å passe E34... Hmm..Synd det! Hadde håpa på et M5 skinn sportsinteriør! Er den takvingen til Touring da? Har du bilder?
Mpowerman Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Nei, den er til sedan. Er egentlig til Renault Megane Senic. Men etter litt massasje passet den perfekt på E34
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Nei, den er til sedan. Er egentlig til Renault Megane Senic. Men etter litt massasje passet den perfekt på E34 hehe ..Har du et bilde da? Er det noe du skal selge, og hva skal du i så fall ha for den?
Mpowerman Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 500,- så er den din. skal se om jeg finner den så skal jeg ta bilde. Skulle egentlig ha hatt en E34 å satt den på slik at man så ordentlig hvordan den ser ut.
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 500,- så er den din. skal se om jeg finner den så skal jeg ta bilde. Skulle egentlig ha hatt en E34 å satt den på slik at man så ordentlig hvordan den ser ut. Ok, Prøv bare å sett den på din bil så man ser ca hvordan det ser ut..
borte Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 Skal prøve i morgen når det er lyst Si meg, har det ikke blitt lyst ennå på Stokmarknes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå