Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det enkleste er nok å få tak i ledningsnettet til navi til E38/E39 og gå videre der fra. Skal ikke være noe problem :D Ja det blir kompressor på M52en til å begynne med :twisted: Leter etter en S50 å slenge kompressoren på... Tror jeg har brukt over 100.000,- på bilen så langt...

100.000,- ja! :lol: ..Bør vel bli bra da! 8):P Sleng ut en "Show-off-tråd" når du har tid! :wink: S50 med kompressor høres ganske VILT ut! :D

Huff..Hadde jeg bare hatt råd! :twisted:

Kul farge på den der sykkelen! :wink: Hatt den ute på veien i år?? :)

Høres ut som et krevende prosjekt med den NAVI-greia da jeg må holde på med ledningsnett.. :shock: Har fått skrekk angående ledningsnett da jeg så på når pappa lagde sitt eget ledningsnett til 525en.. :?

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det enkleste er nok å få tak i ledningsnettet til navi til E38/E39 og gå videre der fra. Skal ikke være noe problem :D Ja det blir kompressor på M52en til å begynne med :twisted: Leter etter en S50 å slenge kompressoren på... Tror jeg har brukt over 100.000,- på bilen så langt...

100.000,- ja! :lol: ..Bør vel bli bra da! 8):P Sleng ut en "Show-off-tråd" når du har tid! :wink: S50 med kompressor høres ganske VILT ut! :D

Høres ut som et krevende prosjekt med den NAVI-greia da jeg må holde på med ledningsnett.. :shock: Har fått skrekk angående ledningsnett da jeg så på når pappa lagde sitt eget ledningsnett til 525en.. :?

Ledningsnettet er som regel ikke så alt for problematisk og lage.. har holdt litt på me sånt så:P

får du tak i ledningsnettet til E38/E39 som han sier bør det ikke være noe problem og få dette opp å gå:)

Skrevet

Ledningsnettet er som regel ikke så alt for problematisk og lage.. har holdt litt på me sånt så:P

får du tak i ledningsnettet til E38/E39 som han sier bør det ikke være noe problem og få dette opp å gå:)

Høres bra ut! :wink: Da har jeg jo noen som kan fikse det hvis jeg plutselig trenger hjelp! :lol:

Men hva er det slags enheter i den der NAVI-pakken egentlig?

Ser det er skjerm og en kassettspiller der, og det er vel stort sett det eneste jeg vet hva er! Er det ikke CD-spiller i den? :?

Skrevet

Er cd veksler med plass til 6 plater, tv-modul og styreenhet. Men hvis du monterer dette så kan du jo ha en annen spiller der den originale står i dag. Bare å ha en bryter der du switcher imellom :D

Skrevet
Er cd veksler med plass til 6 plater, tv-modul og styreenhet. Men hvis du monterer dette så kan du jo ha en annen spiller der den originale står i dag. Bare å ha en bryter der du switcher imellom :D

hehe,hørtes litt "harry" ut med det funker sikkert.. :wink:

Har ikke bestemt meg helt for hvordan jeg vil det skal se ut innvendig.. :roll: Skal jeg gå for originale spillere, eller skal jeg kjøpe noe pioneer igjen.. :roll:

Men...Hvor mye har du tenkt deg for greiene da? :?

Skrevet
5 lapper. men har en som vil bytte med ett M3 SMG E46 ratt. Mulig det blir en deal der.

Ok,såpass.. 8)

Har du noe annet til E34 da? :) Det irriterer meg ennå den dag i dag at han pappa ikke kjøpte det der skinninteriøret du skulle selge..! :lol:

Skrevet

Hehe :D Har vel egentlig ikke så mye igjen nå. Har solgt det meste. Har litt S38B36 deler, styresnekker, en spesiell takvinge med bremselys jeg byggde om til å passe E34...

Skrevet
Hehe :D Har vel egentlig ikke så mye igjen nå. Har solgt det meste. Har litt S38B36 deler, styresnekker, en spesiell takvinge med bremselys jeg byggde om til å passe E34...

Hmm..Synd det! :P Hadde håpa på et M5 skinn sportsinteriør! 8)

Er den takvingen til Touring da? Har du bilder? :wink:

Skrevet
Nei, den er til sedan. Er egentlig til Renault Megane Senic. Men etter litt massasje passet den perfekt på E34 :D

hehe :lol: ..Har du et bilde da? :wink: Er det noe du skal selge, og hva skal du i så fall ha for den? :P

Skrevet

500,- så er den din. skal se om jeg finner den så skal jeg ta bilde. Skulle egentlig ha hatt en E34 å satt den på slik at man så ordentlig hvordan den ser ut.

Skrevet
500,- så er den din. skal se om jeg finner den så skal jeg ta bilde. Skulle egentlig ha hatt en E34 å satt den på slik at man så ordentlig hvordan den ser ut.

Ok, Prøv bare å sett den på din bil så man ser ca hvordan det ser ut.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...