borte Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Skrevet Mai 13, 2007 Hadde vært noe ja, men huff..Alt for omfattende arbeid!
Stephan.s Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Har du noen oppdateringer til oss snart aequitas - veritas? Venter i spenning her nå.
D.C.V Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Det har vært stille her ei stund no ja, venter på update
borte Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Ja, vet at det har vært stille i denne tråden ei god stund! Sannheten er at jeg ikke har hatt så veldig mye tid til overs til å skru på bilen! ..Pga flytting, overtid på jobben, mye dårlig vær osv.. Men noe har jeg da fått gjort! Update kommer i løpet av dagen!
borte Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Først noen bilder av hva jeg har gjort innvendig! Det ser ikke så pent ut, men hensikten med dette var å dempe mest mulig for støy, og for å forhindre at de delene som ligger på gulvet under matta ikke skal gnisse mot lakken slik at det blir hull og ruster.. Jeg har brukt en rull med 4 mm tykk asfaltmatte, og jeg skal kanskje også bruke dette i dørene og i taket.. Jeg har også montert diverse fester og lister til frontfangeren slik at den sitter ordentlig fast.. Nå gjenstår det å forsterke fangeren med noen lag med glassfiber på baksiden, fylle underdelen med byggskum for å gjøre den stivere, og til sist montere en "cat-killer /cup-spoiler" fra en E38 (bestilt).. ..og selvfølgelig grunning,lakk, osv.. Jeg har også montert nye blinklyspærer, så nå er hele lykta krom! (Bildet er tatt før jeg festa fangeren slik den er nå!) Her følger noen bilder av det jeg har kjøpt inn til bilen! - Diverse skruer, klips, lister og et ekstra sett blinklyspærer! - Litt pleie til motoren! - 2 sett H1 xenon-kit (6000K nærlys + 4500K langlys, begge i 50W) - Netting til fangerene! - diverse arbeidsutstyr! Kommer flere bilder!
Ingebrigtsen Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 Dette blir bra:) Gleder meg til å se den ferdig med lakk:) Vurderer å kjøpe meg samme lyktene som deg jeg, er så lei den inpro dritten jeg har nå Hvor mye måtte du gi for verktøysettet?
Stephan.s Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 Må rett og slett si at jeg tror dette er det beste e34 prosjektet her inne for tiden Til tross for at jeg ikke er noen fan av uorginal plastikk, så tror jeg fronten din blir en suksess. Liker utseende på den. Har du forresten bestemt deg for hvilket interiør du skal gå for?
borte Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Dette blir bra:) Gleder meg til å se den ferdig med lakk:)Vurderer å kjøpe meg samme lyktene som deg jeg, er så lei den inpro dritten jeg har nå Hvor mye måtte du gi for verktøysettet? Gleder meg også veldig til den er helt ferdig! Verktøysettet er nå på tilbud på jernia for 3749,- Ordinær pris er på ca 7200,- ..løøøp og kjøp!
Ingebrigtsen Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 Det er jo bare lekkert, jeg blir helt blank i øya av å se på det
borte Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Må rett og slett si at jeg tror dette er det beste e34 prosjektet her inne for tiden Til tross for at jeg ikke er noen fan av uorginal plastikk, så tror jeg fronten din blir en suksess. Liker utseende på den.Har du forresten bestemt deg for hvilket interiør du skal gå for? Tusen takk for fine ord! ..Det varmer å få høre sånt! Det er mange som ikke syntes noe om den fangeren da jeg la ut bilde av den for første gang, men de fleste har skiftet mening nå som de ser bilen med komplett front! Jeg liker den godt jeg! Jeg har ikke bestemt meg for interiør, men jeg tror jeg har mest lyst på Alpina interiør! ..Skinn er liksom blitt så vanlig nå! ..eller?
borte Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Nå har jeg nettopp vært å kjøpt meg et helt nytt batteri! Kobla det til og starta, og alt var bare velstand! 900,- ferdigladet med 2 års garanti..
borte Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 ..Men nå skal jeg ut og gjøre noe til gangs! Fikk arbeidslyst av å lese sånne gode innlegg!
D.C.V Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 Angående hvilket interiør du skal velge Har du tenkt på at skinn er lettere å holde rent enn stoff? Men med tanke på farge, så kanskje stoff interiøret
Stephan.s Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 Slik som jeg ser det er nok slike recaro sportsstoler i e34 en ganske så sjelden sak, men som D.C.V sier her, rengjøring kan kan jo bli et "problem". Og slitasje over tid som jeg vil tro blir et irritasjonsmoment. Recaro setene kan også dra prisen opp senere ved evt. salg hvis de holdes pene. Men hvis jeg nå gjetter riktig så blir bilen lakkert i samme farge som bilen i avataren din? I såtilfelle ville jeg (vel og merke personlig) gått for beige/grå sportsseter i skinn. (Disse er ikke så vanlig som man skulle tro. De fleste nøyer seg med vanlige skinnstoler) Grunnen til at jeg ville gått for de, er da hvis du har mye krom (felger, lykter, lister m.m) vil også grått interiør sette prikken over i'en, hvis det da ikke blir for mye lyse detaljer etter din smak Vil tippe at uansett hva du velger, vil det bli bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå