borte Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Tror det kommer til og bli bra med de sidegrillene Skal ut å begynne med de nå, bilder kommer!
borte Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Da har jeg vært ute å jobbet videre med prosjektet mitt.. Fikk "bare" gjort ferdig den ene sidegrillen, pga det var litt mer arbeid enn jeg først hadde beregnet!
///M SPORT Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Ble bra det der Personlig ville vel jeg hatt de litt høyere men, blir likevel bra
borte Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Ble bra det der Personlig ville vel jeg hatt de litt høyere men, blir likevel bra Er ikke 100% overbevist ennå, men tror det blir en fin detalj når bilen er ferdig og nylakkert! ..Blir flere kromdetaljer etterhvert! Jeg plasserte de litt lengre ned med hensikt! ..Dette pga jeg vil at bilen skal "se" litt lavere ut enn det den egentlig er/blir!
///M SPORT Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Moro og følge med på prosjektet ditt, holder på med samme bil selv, holder på og bygge opp en m5. Tenkte meg de e60 grillene jeg og, skal bli moro og se når bilen din blir ferdig (før min tror jeg )
borte Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Moro og følge med på prosjektet ditt, holder på med samme bil selv, holder på og bygge opp en m5. Tenkte meg de e60 grillene jeg og, skal bli moro og se når bilen din blir ferdig (før min tror jeg ) Satt å fulgte med på forskjellige prosjekter på bimmers i fjor, og ble dermed frista til å begynne å pusse opp min egen bil! Jeg turte liksom aldri å starte, men så var jeg litt uheldig på vintern..Jeg klarte å rygge på draget på campingvogna da det var -18 grader ute, og riegerplasten bak knakk i 1000 biter! ..Da ble jeg forbanna og bestemte meg for å starte dagen etter uten at jeg hadde en sikker inntekt! Jeg har det ikke travelt med å få bilen ferdig, så du skal ikke se bort ifra at du har bilen din ferdig før meg!
borte Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Kommer du til og ha de e60 sidegrillene der blinklysene satt? Som du ser har jeg plassert sidegrillene der sideblinklysene skal være! ..Var ikke planen i utgangspunktet, men det ble til at jeg monterte de der likevel! !
Ingebrigtsen Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Kommer du til og ha de e60 sidegrillene der blinklysene satt? Som du ser har jeg plassert sidegrillene der sideblinklysene skal være! ..Var ikke planen i utgangspunktet, men det ble til at jeg monterte de der likevel! ! Konge, da skal du ikke se bort ifra at jeg kopierer deg litt der med de sidegrillene for det så bra ut:)
borte Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Kommer du til og ha de e60 sidegrillene der blinklysene satt? Som du ser har jeg plassert sidegrillene der sideblinklysene skal være! ..Var ikke planen i utgangspunktet, men det ble til at jeg monterte de der likevel! ! Konge, da skal du ikke se bort ifra at jeg kopierer deg litt der med de sidegrillene for det så bra ut:) Den er god! Har du sidegriller? ..Hvis ikke kan du kjøpe de hos caprizone tuning, der koster de 1499,- ..
borte Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 I morgen skal jeg ta en motorrens, bytte olje, rense K&N-filteret, rense kjølesystemet og fylle på ny frostvæske! ..Deretter skal jeg gjøre ferdig den andre skjermen! (Montere den siste sidegrillen)
borte Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Skrevet Juni 23, 2007 Har vært ute å montert Xenon i dag.. Men når jeg var ferdig med høyre side, begynte det å regne.. Så skal bare slenge ut et bilde for å vise forskjellen, så skal jeg hive på meg litt mer klær og ut å jobbe videre! Nærlys: H1 6000K 50Watt Fjernlys: H1 5000K 50Watt Shot with u-miniD,Stylus V. at 1969-12-31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå