JoCCe Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 blir bra med skinn intr i bilen, arti å følge med på dette prosjektet BLIR JO IKKE SÅ "PESSTRÆNGT"
Wildbill Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Har lest hele tråden din nå.. må si du står på! Veldig imponert. Blir bra dette tror jeg.
Tiny Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Dette ser ut til å bli en utrolig fin bil! Gleder meg til å følge med videre!
borte Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 Takker for alle positive kommentarer! \:D/ blir bra med skinn intr i bilen, arti å følge med på dette prosjektet BLIR JO IKKE SÅ "PESSTRÆNGT" Jepp, blir bra med skinn! ..Men interiøret kommer ikke før rundt den 5. August! *gleeeder meg* Har lest hele tråden din nå.. må si du står på! Veldig imponert. Blir bra dette tror jeg. Prøver så godt jeg kan! ..Tar tiden til hjelp og jeg gidder ikke stresse for mye for da kan det bli bare tull.. Jeg har tro på at bilen blir bra jeg også.. Du får bare fortsette å følge med i tråden da! Oppdaterer så snart jeg har fått gjort noe mer! Dette ser ut til å bli en utrolig fin bil!Gleder meg til å følge med videre! ..Håper virkelig på at den blir fin ja! Følg med i tråden, så kommer det nok oppdateringer om ikke så lenge!
ptel Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Nå har jeg sett igjennom alle sidene her! Ser utrolig bra ut og jeg fikk veldig inspirasjon til å begynne på e34en min og! Virker som du har litt "kontakter" innen bilting, er det mulig å spørre deg om jeg lurer på noe du kan skaffe for meg?
borte Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 Nå har jeg sett igjennom alle sidene her!Ser utrolig bra ut og jeg fikk veldig inspirasjon til å begynne på e34en min og! Virker som du har litt "kontakter" innen bilting, er det mulig å spørre deg om jeg lurer på noe du kan skaffe for meg? Det er bra at du har lyst til å prøve å bevare disse gamle sliterne! Det er jo pene biler som absolutt bør taes vare på! Hvis det er noe du lurer på, eller om det er noe du trenger kan du bare sende meg en pm, så skal jeg hjelpe deg på best mulig måte! Ingen problem det..
borte Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Skrevet Juli 14, 2007 Et par stemningsbilder som jeg tok nå nettopp..
Stephan.s Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Hva skjer med at du vurderer å selge bilen? Så i allefall en annonse på autodb... Og den bilen du har brukt SÅ mye tid og penger på...
borte Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Skrevet Juli 17, 2007 Hva skjer med at du vurderer å selge bilen? Så i allefall en annonse på autodb... Og den bilen du har brukt SÅ mye tid og penger på... Jepp, da har du nok sett riktig! Planen er å flytte sørover..Ned til Bergen faktisk ,og tror ikke jeg gidder å dra bilen med meg.. Er ikke helt sikker på om det blir flytting, derfor ikke sikker på om det blir salg heller! ..Har ikke lyst å selge da! Har fått en del telefoner i går og i dag + en del mailer... MEN! ..planer om salg var FØR jeg fikk et kjempetilbud på lakkering! KUN 3500,- ! ..+ at jeg har et par gode idèer til som jeg har tenkt å holde for meg selv foreløpig! Er ikke noe stort, men noen små KULE detaljer som jeg ikke vil at andre skal stjele fra meg før jeg har fått gjort det selv på min bil!
Ingebrigtsen Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Hva selge? Nei det går ikke, vi må få se den ferdig Få se link til anonnse da:)
borte Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Skrevet Juli 17, 2007 Hva selge? Nei det går ikke, vi må få se den ferdig Få se link til anonnse da:) Nei, tror ikke det blir salg! Har ikke lyst, men hvis jeg plutselig må flytte, må den nok gå.. Hvis ikke jeg finner en plass å lagre den til jeg har etablert meg der nede! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1565722
D.C.V Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Du må ikke finne på å selge, denne har jeg gledet meg til å se ferdig
borte Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Skrevet Juli 17, 2007 Du må ikke finne på å selge, denne har jeg gledet meg til å se ferdig Ja, blir mest sannsynligvis å beholde den! Vil være idioti å selge den egentlig..!
Ingebrigtsen Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Problemet blir jo at du antagligvis vil få et bra tap på den hvis du selger den sånn den står nå
borte Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Skrevet Juli 17, 2007 Problemet blir jo at du antagligvis vil få et bra tap på den hvis du selger den sånn den står nå Et rimelig stort tap ja.. Nei, lønnsomt vil det nok aldri bli å selge den uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå