Gå til innhold

Er det noen som har kjennskap til Dreaz?

Hans Thomas
 Share

Anbefalte innlegg

Greit nok.. Syns egentlig sånne tråder blir for dumme altså.. Men man kan jo aldri være sikker på noen.

En god pekepinn er Rang'en hans. Oberstløytnant... Rangen hans Sier at fyren er endel her inne. Setter pris på forumet, og ikke har særlig lyst til å få negativ oppmerksomhet. Sånn "leser" jeg det hvertfall...

Har aldri handlet hos Dreaz før selv og som sagt kan man aldri stole 100% på folk man aldri har sett.. I dette tilfellet hadde jeg vært mer usikker på om du hentet varene, enn at Dreaz sendte varene i den tilstand de er... Og det er mye pga rangen din... (no offence, du blir oberstløytnant engang du å.. Men du kan likesågodt aldri bli fenrik her inne liksom)

Som sagt... No offence, og jeg tror dette er en pekepinn mange bruker her inne.. Tror aldri de med Gult bånd på rangen kunne svindla meg... Investerer ikke 100-vis av timer her inne uten å være seriøs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en kar å stole på ja :wink: Han er mye aktiv innen salg her på forumet, selger bl.a nye effektanlegg osv.

Du skal alltid være skeptisk når du handler over nett, men en bruker med så høy rang ville nok aldri svindla noen nei :wink:

Fant en liten tråd som handlet om nettopp denne karen :)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=40391&highlight=dreaz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...