supermann Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Heisann. Jeg har en bmw 318i cab. Bilen er helt perfekt på utsiden, med seidle styling, og den er nylakkert i en flott blå farge med flakes. Men moteren min er for liten. Noe som vet sånn cirka hvor mye det vil koste og bygge bilen om til en m3 (og den må bli godtjent) , med en m3 motor som er gått ca 100 000 km ? Håper på positivt svar. Tusen takk på forhånd. Mvh bmw entusiast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 vet ikke ca pris men det kan bli dyrt. selve motoren er ikke gratis den heller+ bremser og drivverk.. men en som har litt mer peiling enn meg kan sikkert svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Tipper du kan greie å skaffe deg motor, understell, bremser, drivverk til rundt 50 høvdinger. interiør rundt 10-20 lapper kanskje.. Er bilen din vært mer enn 10 år i norge slipper du effektavgifter på godkjenning. dette var sånn cirka... går sikkert an å gjøre et varp på en kræsja m3 cab et eller annet sted for ca 50 høvdinger... da har du vel alt du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå