Hope Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Da var den nye flotte bilen min bare dritt.. Det som skjedde var følgende: Stod opp til morgen i dag og gikk ut for å starte bilen så den var varm til jeg skulle kjøre dama og datteren vår på legekontroll.. Så hørte jeg masse bråk på utsiden. Gikk ut for å se hva som skjedde og der sto faen meg bilen og BRANT ! Helvete tenkte jeg og løp inn og hentet pulverapparatet og slokket som faen.. fikk beskjed av en som hadde stoppet at jeg ikke skulle åpne panseret, og heller ringe brannvesnet.. Så da gjorde jeg det... De kom og etterslukket. Fant ikke ut hva som var årsaken. Så nå sitter jeg her, veldig forbanna og venter på NAF. (takk gud for at jeg har full kasko og leiebil) legger ut bilder senere i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Haha, hva FAEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 kondolerer!! Funnet årsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 SYKT !!!!!! godt med full kasko og leiebil da gitt. men selv om man har full kasko vil det vel koste deg noe å få ny bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 http://www.sb.no/apps/pbcs.dll/forside må nok ut med en 4 lapper tenker jeg:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Det var nok en elektrisk feil mest sannsynlig.. Jeg som akkurat hadde kjøpt bilen å greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Kondolerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Men var det ikke varme du skulle ha i bilen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Kondolerer! For et mararitt! Det samme skjedde en kamerat for en stund siden.. Da skyldtes det en elektrisk feil.. Han var ute å kjørte da det begynte å brenne da.. Bilen hans ble forøvrig totalt utbrent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 kjedelig dette her. men det står i artikkelen at bilen tutet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Det jeg sa til han Journalisten var at jeg hørte noen tutet på utsiden.. og da merket jeg at bilen brant.. lokal aviser er fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 kjipt.. Ny bil og greier ... Får håpe det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Nei så kjedelig da, og så har du akkurat kjøpt den i tillegg! Får håpe det ikke er så mye jobb og tar lang tid i fikse da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Da har jeg levert bilen og fått meg leiebil.. Ford Focus 2006 1,6 Diesel Får trøste meg med at alternativet var Citroen C1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Dette var lei lesing Håper du for deg ny og fin BMW Men han avis-karen hørtes morsom ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå