Gå til innhold

Min M5 ble stjålet i dag! Dusør!


hanstiig
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uff, dette var kjipt å høre.

Men som flere har nevnt, her er det flere ting som virker litt vel mistenksomt.

Lastebilen, stjålet i løpet av så kort tid osv.

Snakk med en advokat og forklar alt sammen.

Sjekk ut om selger kan bli ansvarlig p.g.a at han har bløffet da han solgte deg bilen...

Håper du finner ut av dette, og tar de som står bak :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var ikkje slik meint da, er bare så fortvila over og ha mista bilen min!

og eg er ikkje rasist :o

alle blir fortvilet over å ha mista bilen men nei det er ingen god nok unnskyldning. ingen "pakkis" ville hatt den bilen..for gammel...

men uansett, lykke til med søken etter å få tilbake bilen eller pengene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen "pakkis" ville hatt den bilen..for gammel...

ohhøøø... dagens dummeste kommentar.. :lol:

det er en M5 det er snakk om her, ombygd eller ikke, gammel eller ny, tror ikke det spiller noen rolle for en som er ute etter en delebil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EvenS ; ja er han som kjører den gromme gule forden på gatebil, han er liksom inne i "bilmioljøet" i oslo traktene, så han skulle ordne det..

Hanstiig har bare nevnt navn, UTEN å mistenke noken.. var sjøl med å kjøpte den bilen der, og selger virket ganske så overtalende før/etter salget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanstiig har bare nevnt navn, UTEN å mistenke noken.. var sjøl med å kjøpte den bilen der, og selger virket ganske så overtalende før/etter salget...

Selger virket ganske så overtalende?? jaja.. dette kommer fra en som har kjøpt seg en 328ci som har gått dobbelt så langt som oppgitt..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen "pakkis" ville hatt den bilen..for gammel...

ohhøøø... dagens dummeste kommentar.. :lol:

det er en M5 det er snakk om her, ombygd eller ikke, gammel eller ny, tror ikke det spiller noen rolle for en som er ute etter en delebil!!

Jeg jobber på elkjøp, og vet ofte godt hvem som stjeler og ikke. Og ja, det var faen meg dagens.

Da trenger jeg ikke være rasist for å si det. Tatt mange norske i stjeling, men aldri tatt en nordmann stjele i returbosset av elektriske artikler.

Den bilen der va meget pen, og garantert ikkenoe mindre verdt i en utlednings øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...de eneste som har tatt innbrudd i mine biler har vært hvite etnisk norske idioter!og om noen er mørk i huden betyr ikke at de automatisk er pakistanere...oki?

Javel Kongen av Kebab..... er kanskje en grunn for at noen av oss reagerer slik vi gjør. er bare litt merkelig at du reagerer på nøyaktig samme måten.

:arrow: norske idioter kjører biler som er for gamle for en "pakkis".

[-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er vel ikke pakkis ensbetydende med pakistanere lengere? hører ordet bli brukt både hjemme her i nabolaget og på jobb av den yngre garde,av afrikanere,norske,asiatere,indere, og pakistanere.

siden jeg vokste opp i en drabantby på slutten av 70 tallet og begynnelsen av 80 tallet når dette ordet dukket opp ser jeg også på ordet som negativt og bruker det ikke selv heller. men det har nok mistet en god del av betydningen/bruksområdet nå. man bør ikke bruke ordet om det ikke er en kompis man snakker til og man har fylt 16år allerede er min mening.

oddsene er nok uansett dårlig for at det er en pakistaner som skrur deler av den nå. min bil ble også stælt av en etnisk-norsk bonde fra ski

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si det sånn,mange norske/polske/irakiske/pakistanske/svenske/danske/tyske +++ som stjeler å mange ærlige norske/polske/irakiske/pakistanske/svenske/danske/tyske +++. :wink: Behandl andre som du vil bli behandlet 8) nå går vi over til hvordan det går med han som har mistet bilen :cry: håper det ordner seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...