Gå til innhold

Min M5 ble stjålet i dag! Dusør!


hanstiig
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dammm, dette var for surt.......og må nok indrømme at det lukter litt merkeligt her.

Har du iht. handels papirene kjøpt og betalt bilen?

Hvem var bilen registreret på da den blei stjalt? Forsikring?

Forsikring hjælper sikkert ikke så veldig mye her, da den sikkert kun gjelder for en 518....... i og med at bilen enda ikke er godkjent ombygd og der sikkert ikke er tegnet tillegs forsikring for M5 utstyret

Har selv akkurat kjøpt meg en M5 fra Tyskland, og sitter her og blir litt nervøs.

Min står uten skilter, uten forsikring dog med ettermontert start sperre og på et sted som ingen veit.

Skal holde både øre og øjne åpne for denne bilen.

Prøv å få tak i motor nummeret, legg det ut her.....da ser vi alle hvertfall om noen som prøver å selge den her i landet som dele bil.

Hvad måtte du gi for en slik bil?

Og til ham som spurte på senkesett som var på bilen, den er sånt originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til ham som spurte på senkesett som var på bilen, den er sånt originalt.

Det stemmer nok ikke helt. M5 er kun ca. 15mm lavere enn en standard E34 originalt.

Her er originalhøyden på M5:

alper.jpg

Bilen til hanstiig er mye lavere enn dette.

Vil ellers at dere lar spekulasjoner på navn og lignende ligge litt - ta evt. forslag på PM med hanstiig. Det har ikke noe hensikt å gi personer dårlig rykte dersom det ikke er fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dammm, dette var for surt.......og må nok indrømme at det lukter litt merkeligt her.

Har du iht. handels papirene kjøpt og betalt bilen?

Hvem var bilen registreret på da den blei stjalt? Forsikring?

Forsikring hjælper sikkert ikke så veldig mye her, da den sikkert kun gjelder for en 518....... i og med at bilen enda ikke er godkjent ombygd og der sikkert ikke er tegnet tillegs forsikring for M5 utstyret

Har selv akkurat kjøpt meg en M5 fra Tyskland, og sitter her og blir litt nervøs.

Min står uten skilter, uten forsikring dog med ettermontert start sperre og på et sted som ingen veit.

Skal holde både øre og øjne åpne for denne bilen.

Prøv å få tak i motor nummeret, legg det ut her.....da ser vi alle hvertfall om noen som prøver å selge den her i landet som dele bil.

Hvad måtte du gi for en slik bil?

Og til ham som spurte på senkesett som var på bilen, den er sånt originalt.

Hvorfor tegner du ikke en delkaskoforsikring på den da? Koster ikke mange kronene det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen til hanstiig er mye lavere enn dette.

Ja, ser egentligt godt nu at den er senket mere foran, men bak ser standart ut.

Det ofisielle bilde som du poster snyter en del...litt synn egentligt, for man ser ikke den korrekte stilling på M5'en.

Hvorfor tegner du ikke en delkaskoforsikring

Bil Nr. 3 på forsikring da, de blir dyrer og dyrer jo flere du har, desuden trenger jeg kun en tyveri forsikring som må vere mye billigere en kasko. Bilen er jo ikke på veien(Kun hvis jeg setter de tyske skilte på :lol: for dem fik jeg med :?: .

Men nu går vi helt OT her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AJ aj aj.... Jeg hadde ligget i fosterstilling å brølt "MAMMA!". Siden bilen ikke hadde skilt så er den heller ikke forsikret da regner jeg med. Er nok desverre en stor sjanse for at bilen blir plukket fra hverandre og solgt i deler eller som tidligere nevt sendt til Polen, Agfanistan o.s.v.

Du har min sterkeste sympati... :(

edit: rettet på tasteleifer

sikker på at d er en pakkis som har stjålet biln din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2EaSy; nei, men lasse sa att det jobbet en utlending på shell stasjonen der, og att han ga utlendingen beskjed om å passe på bilen.. Lasse syntes det var rart att en bil som skulle bli påpassa av en person alikavell forsvant.. sjønner ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2EaSy; nei, men lasse sa att det jobbet en utlending på shell stasjonen der, og att han ga utlendingen beskjed om å passe på bilen.. Lasse syntes det var rart att en bil som skulle bli påpassa av en person alikavell forsvant.. sjønner ?

skjønner d da men tror du ikke at han hadde mer og gjøre en og sitte barnevakt for en bil?? eg ha selv fått biln min stjålet og d hva ikke en pakkis sin feil hva et heroinvrak... uansett så håper eg at han finner bilen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er senket enten 70-40 eller 60-40, er ikkje helt sikker, men de er vertfall slik eg liker bilen best :)

eg hadde planer om og forsikre bilen som M5 da den vart ferdig godkjent ombygget, men er veldig enkelt og vere etterpåklok :cry:

Bilen var kjøpt og betalt den 18.07.05 da eg hentet bilen der eg kjøpte den, og da tegnet eg tilleggskontrakt i tillegg til den orginale kontrakta der de sto at vist ikkje bilen var slik den framsto i salgsannonsa kunne og ville kjøper kunne heve kjøpet umiddeilbart!!

dette har eg trua med heile veien siden bilen Faktisk ikkje var godkjent ombygget, som den skulle vere ifølge salgsannonsa, og selger har sagt sia den gang at han skal ordne me og få bilen godkjent ombygget.

Har tatt ufattelig laaaang tid, og eg har vert altfor tolmodig, for bilen ville eg gjerne beholde!!

Så får eg plutselig beskjeden: Bilen din er stææælt :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AJ aj aj.... Jeg hadde ligget i fosterstilling å brølt "MAMMA!". Siden bilen ikke hadde skilt så er den heller ikke forsikret da regner jeg med. Er nok desverre en stor sjanse for at bilen blir plukket fra hverandre og solgt i deler eller som tidligere nevt sendt til Polen, Agfanistan o.s.v.

Du har min sterkeste sympati... :(

edit: rettet på tasteleifer

sikker på at d er en pakkis som har stjålet biln din??

Nei ikke sikkert det er pakkis, men det er en fin bil som kan havne i utlandet. For den kan jo ikke brukes her til lands, det er jo synd å kun ta motor/driverk/lykter/seter å vrake ett så fint karosseri. Hvem vet, bilen kan dukke opp igjen ribbet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi nå faen i dette pakkispreiket.

Hei

TAKKER! det var da fælt diskiminering i dette forbanna temaet! hold dere saklige.. gi heller gode råd.. mitt råd, ta kontakt med en god advokat.. en som viser interesse i din sak.. høres nokså tullball ut dette.

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...