Gå til innhold

Min M5 ble stjålet i dag! Dusør!


hanstiig
 Share

Anbefalte innlegg

Dr_S

Tror du må lese gjennom tråden en gang til..

Han kjøpte bilen sommeren 2005. Og det var tydeligvis noen ting som selger skulle fikse da, men hvorfor i all verden måtte den til Oslo for å fikses på? Bl.a bytte rute. Var det jeg stussa på...så lenge i etterkant.

Til trådstarter: Hvilken bensinstasjon i Oslo var dette? Hvilket område?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Måtte til oslo for godkjenning på mysen trafikkstasjon, eg prøvde og få de til i førde, men der var de blankt nei før eg nesten kom inn døra!!!

ruta fekk en sprekk i høgre passasjerside som var av ingen betydning da eg hadde bilen, steinsprut, men eg måtte tydeligvis skifte ruta for at alt skulle vere i orden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte til oslo for godkjenning på mysen trafikkstasjon, eg prøvde og få de til i førde, men der var de blankt nei før eg nesten kom inn døra!!!

ruta fekk en sprekk i høgre passasjerside som var av ingen betydning da eg hadde bilen, steinsprut, men eg måtte tydeligvis skifte ruta for at alt skulle vere i orden!!

Hvorfor sa biltilsynet hos deg nei, når bmw sa at bilen var proff bygd?

Det er jo bekreftelse fra fra bmw som er vanskelig å få, og som egentlig er godkjenningspapirene for å få den godkjent. samme hvilket biltilsyn du viser den på da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje noe endring i saken enda :?

Synd om den ikke dukker oppigjen da... får håpe på jungel tellegraffen..

Hadde du akkuratt kjøpt bilen du da med di den ikke var godkjent før du fikk den.. i så fall skulle du nok venta 1 uke til så ting var i orden..

Er noe som surrer i hode mitt att denne bilen var handla med får en god stund siden også... ett år siden eller noe? kansje jeg som blinker men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det var en original M5 med innsveisa rammenummer fra en 518i, og at den derfor ville bli vanskelig å godkjenne. Skal ikke anklage noen for noe her, men om selger da får noia, så ville et eventuelt iscenesatt tyveri få slutt på en slik pineprosess...

Jeg kan ihvertfall ikke fatte og begripe at det er så få som kan svare på spørsmål rundt M5-ombygginger når det går så mange "ombygde" M5er i landet. Tipper årsaken er at størsteparten har innsveisa rammenummer fra kollisjonsskadede biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det var en original M5 med innsveisa rammenummer fra en 518i, og at den derfor ville bli vanskelig å godkjenne. Skal ikke anklage noen for noe her, men om selger da får noia, så ville et eventuelt iscenesatt tyveri få slutt på en slik pineprosess...

Jeg kan ihvertfall ikke fatte og begripe at det er så få som kan svare på spørsmål rundt M5-ombygginger når det går så mange "ombygde" M5er i landet. Tipper årsaken er at størsteparten har innsveisa rammenummer fra kollisjonsskadede biler.

bra skrevet! kjenner endel som driver med det! tullinger mener nå jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...