Gå til innhold

Min M5 ble stjålet i dag! Dusør!


hanstiig
 Share

Anbefalte innlegg

Tipper det var en original M5 med innsveisa rammenummer fra en 518i, og at den derfor ville bli vanskelig å godkjenne. Skal ikke anklage noen for noe her, men om selger da får noia, så ville et eventuelt iscenesatt tyveri få slutt på en slik pineprosess...

Jeg kan ihvertfall ikke fatte og begripe at det er så få som kan svare på spørsmål rundt M5-ombygginger når det går så mange "ombygde" M5er i landet. Tipper årsaken er at størsteparten har innsveisa rammenummer fra kollisjonsskadede biler.

Makan til tullprat og grunnløse beskyldninger. på seg selv kjenner man vel andre, men her tok du veldig feil. bilen har jo vært på biltilsynet og blitt vist den, men det gjensto noen småting før den var ferdig godkjent.

31505659ar2.jpg

demontertfx8.jpg

p1010291zh7.jpg

p1250268iw0.jpg

p1010294bp0.jpg

bilde010vc4.jpg

dette burde være bevis nok for at den er ombygd, og ikke sveiset. INTRIGEMAKER. PRØV HELLER Å HJELPE MED Å FINNE BILEN ISTEDE FOR Å TIPPE SÅ JÆVLIG, FOR TIPPING HAR DU IKKE NOE GREIE PÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tipper det var en original M5 med innsveisa rammenummer fra en 518i, og at den derfor ville bli vanskelig å godkjenne. Skal ikke anklage noen for noe her, men om selger da får noia, så ville et eventuelt iscenesatt tyveri få slutt på en slik pineprosess...

Jeg kan ihvertfall ikke fatte og begripe at det er så få som kan svare på spørsmål rundt M5-ombygginger når det går så mange "ombygde" M5er i landet. Tipper årsaken er at størsteparten har innsveisa rammenummer fra kollisjonsskadede biler.

Makan til tullprat og grunnløse beskyldninger. på seg selv kjenner man vel andre, men her tok du veldig feil. bilen har jo vært på biltilsynet og blitt vist den, men det gjensto noen småting før den var ferdig godkjent.

dette burde være bevis nok for at den er ombygd, og ikke sveiset. INTRIGEMAKER. PRØV HELLER Å HJELPE MED Å FINNE BILEN ISTEDE FOR Å TIPPE SÅ JÆVLIG, FOR TIPPING HAR DU IKKE NOE GREIE PÅ

Litt hissig?

Det var du som var selgeren av bilen skjønner jeg.

Skeptisk... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det var en original M5 med innsveisa rammenummer fra en 518i, og at den derfor ville bli vanskelig å godkjenne. Skal ikke anklage noen for noe her, men om selger da får noia, så ville et eventuelt iscenesatt tyveri få slutt på en slik pineprosess...

Jeg kan ihvertfall ikke fatte og begripe at det er så få som kan svare på spørsmål rundt M5-ombygginger når det går så mange "ombygde" M5er i landet. Tipper årsaken er at størsteparten har innsveisa rammenummer fra kollisjonsskadede biler.

Makan til tullprat og grunnløse beskyldninger. på seg selv kjenner man vel andre, men her tok du veldig feil. bilen har jo vært på biltilsynet og blitt vist den, men det gjensto noen småting før den var ferdig godkjent.

dette burde være bevis nok for at den er ombygd, og ikke sveiset. INTRIGEMAKER. PRØV HELLER Å HJELPE MED Å FINNE BILEN ISTEDE FOR Å TIPPE SÅ JÆVLIG, FOR TIPPING HAR DU IKKE NOE GREIE PÅ

Litt hissig?

Det var du som var selgeren av bilen skjønner jeg.

Skeptisk... :?

Hissig.. hehe kansje litt. Nei jeg er ikke selger , men det er jeg som har bygget bilen , og det er jeg som hadde bilen i oslo når den ble stjålet. Jeg har fulgt denne tråden en stund nå uten å bry meg nevneverdig om alle sinnsyke spekulasjoner om hvordan ting og tang er, men tråden er jo laget av stig are for å få folk til å hjelpe han å finne tilbake bilen, ikke for at den skulle bli en offentlig gapestokk mot meg eller selger av bilen. Eier av bilen og jeg er riktignok uenig om hvem som har ansvar her, men jeg tror ikke eier mistenker at det er meg eller selger som står bak tyveriet.

I vanlige tilfeller løser sånne saker seg som regel ved et forsikrings oppgjør, men her er det ikke forsikring, så jeg vil be alle som leser dette om å prøve å hjelpe til med å se etter bilen.

Stig are sier tidligere i tråden her at det er den eneste bilen i den fargen, men det er ikke riktig. jeg har hatt 2 stkM5 til i den fargen, men den er veldig skjelden i estoril blau og veldig iøyenfallende. HÅPER PÅ HJELP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen tror eg aldri kommer til rette igjen, den er sikkert omlakkert og solgt til polen som delebil!!

de som blir igjen av saken no er jo ansvaret!

ikkje veit eg, men eg kunne ikkje gjøre noe for at bilen ikkje blei stjelt i oslo når eg var hjemme i førde og venta spent på og få den trygt heim igjen :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke beskylde noen for noe som helst.

Men det er jo ikke noen tvil om hvem som hadde ansvaret for bilen når den ble stjålet.

hanstiig: Har du lagt frem saken for en advokat?

Vet ikke hvordan det stiller seg med ansvar jeg, men både politi og advokat jeg har snakket med sier at her er det eiers ansvar å holde kjøretøyet forsikret.

stig are sier han ikke har fått forsikring pga ikke godkjent enda, men dette har jeg dobbeltsjekket, og jeg fikk tilbud om å forsikre den med en gang jeg. Jeg har flere ganger bedt han om å ordne dette, og tilbudt meg å ordne det for ham, men han har ikke fulgt opp dette.

stig har tidligere hatt bilen forsikret som m5 i if, men denne er blitt annulert av if pga at stig ikke har dokumentert at dette er en M5. selskapet hadde her greid seg med godkjenninga fra BMW på at dette er M5 + at det kansje hadde vært lurt å legge med noen bilder av motor interiør styling og lignende. Biler må ikke være registrerte for å få forsikring, men eier har bedt meg om som han sa selv" DRIT I DET DU,EG ORDNAR DET SJØL."

Vil ikke strø salt i såret, for jeg syntes jævlig synd på han, med dette er etter min mening hans skyld

Håper igjen på at alle holder et ekstra godt øye åpent for estoril blau 5serier fremover og tar kontakt med meg eller stig are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, med rett treng en ikkje å forsikre eit kjøretøy en ikkje skal bruke, og som skal stå trygt i ei garasje på østlandet og som du skal passe trygt på!!

eg var selvfølgelig tenkt og forsikre den som M5 da bilen vart godkjent, men eg lure meg på kem som opplyste meg at bilen vart ferdig godkjent og som de sto i salgsannonsa??

Det var Han som solgte meg bilen i srpsborg (Det er jo ren Løyn)

Det er ikkje noke krav at eg skal ha forsikra bilen når eg ikkje bruker den og den ikkje blir brukt av deg!

men du brukte bilen ulovlig på veien da du ble stoppet og satte uansvarlig fra deg bilen!

Eg hadde vertfall ikkje reist ifra din bil i oslo om eg viste den ikkje var forsikra.. Det har med sunn fornuft å gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uf uf uf, dette kan bli en skikkelig styg sag med kniv stikking ut til højre og venstre.

Vær så snill for dere selv og andre brukere av forummet og ikke ta diskusionen her inne.

Ta den på sakelig måte igjennom de rette instanser, og hold pulsen på et normalt niveau.

Bruk denne tråd til hjælp om å finne bilen.

Læg ut motor nummer også, hvis dere har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, med rett treng en ikkje å forsikre eit kjøretøy en ikkje skal bruke, og som skal stå trygt i ei garasje på østlandet og som du skal passe trygt på!!

eg var selvfølgelig tenkt og forsikre den som M5 da bilen vart godkjent, men eg lure meg på kem som opplyste meg at bilen vart ferdig godkjent og som de sto i salgsannonsa??

Det var Han som solgte meg bilen i srpsborg (Det er jo ren Løyn)

Det er ikkje noke krav at eg skal ha forsikra bilen når eg ikkje bruker den og den ikkje blir brukt av deg!

men du brukte bilen ulovlig på veien da du ble stoppet og satte uansvarlig fra deg bilen!

Eg hadde vertfall ikkje reist ifra din bil i oslo om eg viste den ikkje var forsikra.. Det har med sunn fornuft å gjør

Ok stig are. det er du som lager krangel her ved at du ikke greier å holde deg til sannheten. Jeg må få lov til å forsvare meg, når det er du som lager en tråd som du lar utvikle seg til at det er jeg som liksom er DUSTENher.

1 DU VISSTE UTMERKET GODT AT BILEN IKKE VAR GODKJENT NÅR DU KJØPTE DEN. Det er riktig at det sto i anonnsa at den er godkjent, men du kjøpte den så fort at vi ikke rakk å få vist den. derfor fikk du tilleggskontrakt at det var selgers ansvar å få den godkjent.

2 JEG HAR ALDRI SAGT AT DU HAR KRAV OM FORSIKRING JEG,men det er registrert eier som er den som skal sørge for å ha det om man om man vil ha det da. (Det er vel unødvendig å nevne her at det hadde lønt seg å ha det)

3 JEG KJØRTE BILEN FOR Å BYTTE FRONTRUTE SOM DU HADDE KNUST ETTER AT DU KJØPTE BILEN, OG SOM JEG FIKK PÅPAKK OM Å SKIFTE FØR DEN KUNNE GODKJENNES Jeg ringte deg flere ganger over en periode på to mnd for at du skulle ordne forsikring, så jeg fikk skiftet den helvetes ruta, men ingenting skjedde, og til slutt sa du at jeg bare skulle drite i det å bytte ruta alikevel, fordi det var en kamerat av deg som hadde kastet en mobil i vindu så han måtte betale den.

JEG RINGTE DEG NÅR JEG HADDE BLITT STOPPET AV POLITIET, OG FORKLARTE HVA SOM HADDE SKJEDD, OG DA VAR DET GREIT AT DEN STO PÅ BENSINSTASJONEN MENS JEG REISTE FOR Å ORDNE EN HENGER TIL Å FÅ BILEN HJEM PÅ. Alt du hadde å si da var at politiet var idioter, og det er det eneste jeg kan si meg enig i dine utalelser i det siste

Det er jævla unødvendig å ta sånne krangler som dette på forumet her, men det er blitt vel mye av bare dine synspunkter her, det er derfor jeg i det hele tatt skriver her. At du er forbanna for at bilen er borte skjønner jeg jævla godt, derfor har jeg fulgt tråden uten å blande meg før nå, men nok er nok. håper du kan være litt saklig i fremtiden.

TIL ALLE ANDRE: HJELP TIL Å FINNE DEN HELVETES BILEN SÅ DETTE KAN FÅ EN BEST MULIG LØSNING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å skaffe det til veie, men det kan ta noe tid, da jeg må gå via sjappa i tyskland som jeg kjøpte delebilen hos for å spore motornr. pga at bilen skulle vises så lå hele dokumentmappa med alle papirer i bilen når den ble rappa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra saklig innlegg rs 200.

bildene viste tydlig at bilen ikke var jukset med syns jeg da,

virker som hanstig har bæsja på leggen her.

må også få si at folk må være litt forsiktige med hvem de mistenker her, kan fort få stygge konsekvenser å beskylde feil folk for ting de ikke har noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ETT RYDDIG å GREITT SVAR rs200.. Syns dette blir jevla dumt å ta i hop med alt og alle.. Synes det går greitt fram av bilder att bilen er riktig bygd,ingen tvil.. I og med att det var skilter på bilen har jo eier ett krav om å ha forsikring,va hadde sjedd om du hadde drept noen i en ulykke uten forsikring? da blir vel forsvinningen av M5`n en bagatell.. da snakker vi million regres!. men ansvaret om hvem som er syndebukken angående omstendighetene runt forsvinningen må dere bli enig om SJØL.. det synes jeg vi andre nissene som bare gjetter og tror skal holde oss lankt UNNA og vere for gode til å diskutere HER :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...