The_transporter Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Selger min 89 model 318 i touring, bilen har nylig monterte angeleyes fjernstyrt alarm og sentrallås, chippet 130+ hk bilen skal eugodkjennes i mai, bilen har rullet 292000km er en liten slitasje på førersetet, men denne er ikke så stor litt smått med overflaterust på venstre fremskjerm nede ved kanalen, bilen har også rollo og mtech 1 ratt byttet spenningsregulator på den i går følger med splitter nye fk 40/40 senkefjører med papirer samt komplett for og bakstilling med nesten nye dempere har vert på eukontroll og fikk følgende feil: traversforinger bak begge sider... 2er feil feil justering av lys 2er feil håndbrems for dårlig virkning 2er feil bærekule innerst venstre forran 2er feil bærekuleytters venstre forran 2er feil dempervirkning venstre forran 2erfeil eneste du trenger for å få denne igjennom kontrollen i mai er brekkwire da det andre følger med bilen til venstre på det siste bildet selges grunnet planlagt kjøp av e39 520 kom med bud men over 13000,- kan godt ringe med eller sende sms på 97 95 92 78 god budrunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 skal også nevnes at bilen er vasket en gang i uken for å fjerne saltbelegg også er bilen bulkfri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=32269&highlight= link til gamle eiers prosjekttråd,her er det noen bilder... frontfangeren samt frontplata ble byttet av meg da denne hadde en bulk.. den som er der nå er strøken.. følger med originale lykter da baklyktene er "sotet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 forige eier tok også understellsbehandling på denne i oktober eller noe... så løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Btw: kom på at jeg har ei girkasse liggende til denne også.. fra forrrige touringen min denne er tight og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 ingen som vil ha en billig og god bil? pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 bump!!! haster !! pris kan diskuteres.. bud ligger nå på 10,000 noen over?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 pris i kveld er 10.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 solgt for f"#¤n i dag henter jeg 523ia mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg