The_transporter Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 er ute etter og kjøpe en e39 med sekser under panseret... ikke eldre en 97 ikke rust!! ikke over 90,000 kom med forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 bompibjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=43179&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 joa.. eneste problemet er årstallet :8 banken gir meg ikke lån på eldre en 97.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Da er det lite å velge i hvis du ikke kan betale mer enn 90k for en E39 desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 vet... men har funnet en nå 523iA mtech til 81000 så da får vi se utover uka.. om noen gidder og kjøpe min 318i touring for 11000 så er jeg eevig takknemmelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Så bra! Har du et bilde av den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 ikke enda... men vi får se om det blir noe nå da... håper så inderlig det god bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 den 523'en må ha en rimmelig feit kmstand? og være generelt sliten ellers? Husk at hvis automatkassa eller lignende synger på siste verset blir plutselig prisen på bilen 100lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 hehe nja.. 280000km.. men den er langkjørt og tatt godt vare på!! alltid vert på service... litt slitt førersetet... ellers er den ikke så galen en kar i 50 åra som har eid den.. hvorvidt han har kjørt gris med den aner jeg ikke... men tviler sterkt... og kjenner en som kjenner han... han sier at det er et bra eksemplar til 80,000... hehe jeg syns den var ganske bra til den prisen reiser for å hente den strax legger nok ut bilder i dag eller morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 bilder kommer på bilder og film siden senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 bilder kommer på bilder og film siden senere i dag Ja hva blir det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 bilder ligger under bilder og filmer tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå