Øystein E30 M3 Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Hei.. Er på jakt etter bil men klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal være "fornuftig" å kjøpe en E46 Coupee 320-330 (helst 328i eller 330i) eller om jeg skal prøve meg på en BMW med pustehjelp! Blir det sistnevnte må det vær noe som holder,altså ikke en sliten M20B25 med 700hk Har ikke erfaring men turbo men har jo allti en bekjennt som kansje kan hjelpe til med litt småting! Men har du eller vet om en som vurderer å selge en bil innenfor disse katogoriene så gi meg en lyd da
prebols Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Er Rial felger du hadde på M3en? Unskyld off topic
Øystein E30 M3 Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 Er Rial felger du hadde på M3en? Unskyld off topic Hei.. Går fint det! Nei det var Mille Miglia 1000+ (italiensk merke) kjøpte de brukt så de er nok mest sansynlig tatt ut av produksjon.. Jeg fant dem vertfall ikke når jeg prøvde å søke på de! Skal leite lenge etter felger som passer bedre spør du meg
ReiRud Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 int i 318is med turbo da? e36 godkjent med turbo...
Øystein E30 M3 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 int i 318is med turbo da? e36 godkjent med turbo... Desverre.. Har hatt en E36 og tror ikke det blir en til.. no offence! Men godkjent med turbo så blir vell ikke den så vansklig å selge Bmw med pustehjelp ser ut til å være populært for tiden Har lyst på turbo jeg også men da er det fare for at jeg er utro mot BMW
Villi Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Jeg har en 2001 E46 Coupé 320 2.2 liter, men er i tvil om jeg vil ha den vekk eller ikke..
ReiRud Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 int i 318is med turbo da? e36 godkjent med turbo... Desverre.. Har hatt en E36 og tror ikke det blir en til.. no offence! Men godkjent med turbo så blir vell ikke den så vansklig å selge Bmw med pustehjelp ser ut til å være populært for tiden Har lyst på turbo jeg også men da er det fare for at jeg er utro mot BMW skal ikke bort min har tenkt å kjøpe en is til, å bygge opp med turbo for å selge...
Øystein E30 M3 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 Jeg har en 2001 E46 Coupé 320 2.2 liter, men er i tvil om jeg vil ha den vekk eller ikke.. Du kan sende meg bilde og pris på pm viss du skal selge! Men det ligger litt utroskap i luften her.. Har kun hatt BMW til nå og lurer på å prøve noe annet! Mitsubitshi 3000gt twinturbo frister litt Men ikke bestemt meg enda så jeg er fortsatt open for forslag
prebols Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 int i 318is med turbo da? e36 godkjent med turbo... Desverre.. Har hatt en E36 og tror ikke det blir en til.. no offence! Men godkjent med turbo så blir vell ikke den så vansklig å selge Bmw med pustehjelp ser ut til å være populært for tiden Har lyst på turbo jeg også men da er det fare for at jeg er utro mot BMW BMW med pustehjelp er en sikker vinner Tro meg
ReiRud Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 det er greit å være utro mot BMW så lenge du kjøper en 3000GT det er fete biler!!
Øystein E30 M3 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 det er greit å være utro mot BMW så lenge du kjøper en 3000GT det er fete biler!! Hehe...ja men det er godt å høre Er bmw-fan som det holder men det er jo litt viktig å sjekke hvordan gresset er på andre siden av gjerde
ReiRud Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 det er greit å være utro mot BMW så lenge du kjøper en 3000GT det er fete biler!! Hehe...ja men det er godt å høre Er bmw-fan som det holder men det er jo litt viktig å sjekke hvordan gresset er på andre siden av gjerde hehe...skjønner hva du mener...har siklet på 3000GT siden jeg var 14, er mitsubishi mekaniker btw!
Øystein E30 M3 Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 det er greit å være utro mot BMW så lenge du kjøper en 3000GT det er fete biler!! Hehe...ja men det er godt å høre Er bmw-fan som det holder men det er jo litt viktig å sjekke hvordan gresset er på andre siden av gjerde hehe...skjønner hva du mener...har siklet på 3000GT siden jeg var 14, er mitsubishi mekaniker btw! Hmm..kansje du da kan gi meg noen tips/råd angående disse bilene? Har ikke kjennskap til de selv ser du! Er det noe spes. jeg bør være obs på? Dette er jo gammle biler med relativt mye "fansy" utstyr.. er det mye problem tilknyttet dette? 15år gammel elektronik kan jo skape en del kvalme for å si det mildt!! Kan forresten ta det på pm her etter siden det ikke har så mye med bmw å gjøre Takker for svar! Mvh Øystein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå