antiloop Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Hvor finner jeg justering for fjærn lysene på E39 (Hella Facelift lykter) ?
bjalle Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Nær og fjernlys er tilpasset hverandre,så lyktene går bare å justere opp og ned+høyre og venstre.(To umbarko hull på toppen av lykta),Skal du ta en grovjustering så få en annen bil til å parkere 5m fra en vegg med fjernlys på,sett ett kryss på veggen der du ser lysstrålen har en vinkel,parker på samme sted og juster dine lys på kryssene.
Bjørner Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Skal juster mine lys, har også Helle angel eyes, i for å få en gjennom eukontroll. Hvordan vet man de er korrekt justert ?
antiloop Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Skrevet Februar 27, 2007 Nær og fjernlys er tilpasset hverandre,så lyktene går bare å justere opp og ned+høyre og venstre.(To umbarko hull på toppen av lykta),Skal du ta en grovjustering så få en annen bil til å parkere 5m fra en vegg med fjernlys på,sett ett kryss på veggen der du ser lysstrålen har en vinkel,parker på samme sted og juster dine lys på kryssene. Mine er nettop justert riktig på BMW verksted men synes fjærnlysene lyser vel langt opp i tretoppene! Kan vel ha med at jeg har ettermontert Xenon i fjærnlysene kanskje.. får prøve å justere pærene litt..
Boss Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Det er to forskjellige glass, med og uten xenon. Har du xenon så skal du i tilegg ha elektrisk/ automatisk høyde justering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå