iceguy Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1406216 Spørsmål mottas helst på mail/tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Kan evt. byttes i e34 525 tds. Helst med manuell. Sedan/st.v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 mulighet å prute på denna da? å hvorfor sitter ikke fremfangeren ordentlig på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 mulighet å prute på denna da? å hvorfor sitter ikke fremfangeren ordentlig på plass Pruter vell ikke før vi har sett bilen vell? Ærlig talt vet jeg ikke, bilen var slik når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 bare spørr for jeg syns den var litt dyr i forhold til kmstand å sånn! er på utkikk etter en sånn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 bare spørr for jeg syns den var litt dyr i forhold til kmstand å sånn! er på utkikk etter en sånn bil Tja, du får prøve komme med bud, så får vi se om vi blir enige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schpaaa Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 senka? rust? stand på drivverk siden den har kjørt såpass? svetter motoren, slarkete understell? interiør stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg