Anderslien Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 En kamerat av meg skal ha litt anlegg nå, så han ønsker å kjøpe en litt bra cd spiller og en forsterker. 3, 4 eller 5 kanals forsterker. Prisklasse: Cd spiller 1-900kr. Forsterker: 1-1000kr. Kontakt meg
Steinar. Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 heisann. jeg har en clarion cd-spiller og forst. liggende.alt fungerer veldig bra.ble byttet ut bare pga oppdatering. cd-spilleren har mahognylook front og fungerer veldig bra.følger med fjernkontroll. forsterkeren er en diplomatforst. som også kan brokobles.har også 2stk. cerwin-vega 12" liggende. ta kontakt på tlf el sms hvis intr. -95098222 mvh Steinar
Steinar. Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 så at jeg har et par 6x9" og.(ligger jo komplett stereo her jo..
Anderslien Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 heisann. jeg har en clarion cd-spiller og forst. liggende.alt fungerer veldig bra.ble byttet ut bare pga oppdatering.cd-spilleren har mahognylook front og fungerer veldig bra.følger med fjernkontroll. forsterkeren er en diplomatforst. som også kan brokobles.har også 2stk. cerwin-vega 12" liggende. ta kontakt på tlf el sms hvis intr. -95098222 mvh Steinar Har du fulle navnet på forsterkeren så jeg kan søke den fram på nettet? Og spilleren...
Steinar. Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 diplomat- amp 2110 clarion DRX7375RW. (3LINJEUTG.egen sub.utgang) alt fungerer greit.så hvis du skal ha billig,brukt så er dette bra. kan få alt for 3000,-(spiller,forst.,subber,6x9)
Anderslien Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 diplomat- amp 2110clarion DRX7375RW. (3LINJEUTG.egen sub.utgang) alt fungerer greit.så hvis du skal ha billig,brukt så er dette bra. kan få alt for 3000,-(spiller,forst.,subber,6x9) Ikke jeg som skal ha det, men en kamerat. Hvor mye skal du ha for kun cd spilleren?
Steinar. Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 800,- for spilleren. ka få med forsterkeren for 400,- da. så får jeg rydda litt i garagen her
Anderslien Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 800,- for spilleren. ka få med forsterkeren for 400,- da. så får jeg rydda litt i garagen her Fant ikke noe informasjon om de på nettet jeg. Kan du gi meg noen bilder og spesifikasjoner på de?
Steinar. Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 du får sende meg nr ditt så kan jeg sende bilder på mms. for jeg syns det blir så mye pes med å legge dem inn på data for å sende dem på mail.liksom ikke så mange kr. det er snakk om her..
Anderslien Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 du får sende meg nr ditt så kan jeg sende bilder på mms. for jeg syns det blir så mye pes med å legge dem inn på data for å sende dem på mail.liksom ikke så mange kr. det er snakk om her.. Kan du gi meg spesifikasjonene på tingene også?
///frank Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Hei..eg har ein Euroline cd spiller.mp3/rds og div.blåt display til 500kr mvh frank
Anderslien Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Hei..eg har ein Euroline cd spiller.mp3/rds og div.blåt display til 500krmvh frank Kan du gi meg spesifikasjonene på den?
///frank Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Hei..eg har ein Euroline cd spiller.mp3/rds og div.blåt display til 500krmvh frank Kan du gi meg spesifikasjonene på den? nei har ikke det men kan prøve og finne noe ut.er detnoe spesiell spesifikasjoner du vil ha.kan event ta noe bilder av den
Anderslien Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Hei..eg har ein Euroline cd spiller.mp3/rds og div.blåt display til 500krmvh frank Kan du gi meg spesifikasjonene på den? nei har ikke det men kan prøve og finne noe ut.er detnoe spesiell spesifikasjoner du vil ha.kan event ta noe bilder av den Finn fulle navnet på den, og søk på nettet så finner du sikkert noe. Vil vite hvor mye watt den er på og hva slags funksjoner ellers den har. Kan den spille av MP3? Ta bilder av den foran og bak og sånt du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå