///frank Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Hei..eg har ein Euroline cd spiller.mp3/rds og div.blåt display til 500krmvh frank Kan du gi meg spesifikasjonene på den? nei har ikke det men kan prøve og finne noe ut.er detnoe spesiell spesifikasjoner du vil ha.kan event ta noe bilder av den Finn fulle navnet på den, og søk på nettet så finner du sikkert noe. Vil vite hvor mye watt den er på og hva slags funksjoner ellers den har. Kan den spille av MP3? Ta bilder av den foran og bak og sånt du skal se ka eg finner ut,skal ta noe bilder ikveld og ser du har msn,visst du er der i kveld så kan eg overføre bilder på msn ikveld
Anderslien Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Hei..eg har ein Euroline cd spiller.mp3/rds og div.blåt display til 500krmvh frank Kan du gi meg spesifikasjonene på den? nei har ikke det men kan prøve og finne noe ut.er detnoe spesiell spesifikasjoner du vil ha.kan event ta noe bilder av den Finn fulle navnet på den, og søk på nettet så finner du sikkert noe. Vil vite hvor mye watt den er på og hva slags funksjoner ellers den har. Kan den spille av MP3? Ta bilder av den foran og bak og sånt du skal se ka eg finner ut,skal ta noe bilder ikveld og ser du har msn,visst du er der i kveld så kan eg overføre bilder på msn ikveld Send de på mail til meg du: anders_lien@hotmail.com. Ikke alltid jeg er online.
///frank Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Send de på mail til meg du: anders_lien@hotmail.com. Ikke alltid jeg er online. den er go
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå