FlyBoy Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Hei hei. Da var jeg blitt medlem jeg også. Har sett en del på bimmers.no og fått mye hjelp bare av å lese hva andre har skrevet. Så da tenkte jeg at dette var en god ide. Har ikke skjønt hvordan alt fungerer enda, men regner med at det kommer over tid. Ellers så ville jeg bare si hei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Velkommen til bimmers... Og hei Du finner nok ut hvordan ting virker etterhvert... Men jeg må advare om at bimmers.no er sterkt vanedannende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Ja det må jo gratuleres du får nok mange fine, samt nyttige stunder her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Velkommen ja Nye medlemmer er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Velkommen! Bimmers.no øker og øker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Velkommen til Bimmers.no ja, håper du kommer til å trives Et godt tips hvis du lurer på noe er å bruke søkefunksjonen (som står i margen til venstre). Vi har diskutert det meste her på forumet, ut og inn 12 ganger - minst! Ok, en overdrivelse, men du skjønner hva jeg mener Finner du ikkeno relevant så er det bare å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Hei Jo flere jo bedre .. Velkommen mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Velkommen, men du kan heller legge inn en kort historie om deg selv her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg