Gå til innhold

E30 Cab prosjekt


fossen
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor grundig skal lakkjobben være?

tenkte og ha bilen sort, ikke renninger og "apelsin lakk" hvis du forstår? helst blank og fin så du kan speile deg,

tar meg av pussing og matting selv. så det bare er til og spraye den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg ville betalt noen kroner ekstra og vært sikker på at lakkjobben ble gjort skikkelig og at jeg kunne gått tilbake og sagt fra hvis det var noe jeg ikke var fornøyd med. VELDIG VELDIG VELDIG lett og se "småfeil" på sort.

-Andreas-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg ville betalt noen kroner ekstra og vært sikker på at lakkjobben ble gjort skikkelig og at jeg kunne gått tilbake og sagt fra hvis det var noe jeg ikke var fornøyd med. VELDIG VELDIG VELDIG lett og se "småfeil" på sort.

-Andreas-

Ja, men får høre hvor mye han tenkte seg for og ta det, verksted skal vel ha 12-20000 for jobben. varierer litt så får se hvor mye en annen som kan det skal ha for sprøyte jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper veldig på prisen hvis du demonterer og gjør alt klart til lakk.

Men det koster penger med lakkering, vet jeg alt om. Er det fargebytte det er snakk om? det er jo da også dyrer en og lakke i samme farge som bilen opprinelig er.

-Andreas-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper veldig på prisen hvis du demonterer og gjør alt klart til lakk.

Men det koster penger med lakkering, vet jeg alt om. Er det fargebytte det er snakk om? det er jo da også dyrer en og lakke i samme farge som bilen opprinelig er.

-Andreas-

bilen er demontert. bakluke, lykter, lister panser, skjermer osv osv er tatt av. det er cabriolet så det er ikke noe tak og stolper og lakkere, og motor-rom skal ikke lakkeres. opprindelig farge er grå og vil ha den blank sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...