Hitokiri Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Trenger nytt førersete da det jeg har er opprevet og jævlig. Interiøret er grått. Er evt interessert i bare delen du har skinkene på. Det må være UTEN armlene! Send PM, eller SMS til 977 65 017 Holder til i Bergen.
kimbru Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 hiver meg på denne... ønsker akkurat det samme... send PM holder også til i bergen
Hitokiri Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 Ey. Det kalles snylting Hva slags stand er ditt sete i?
kimbru Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 hehehe.. ja visst som ditt... opprevet og jævlig.. skjemmer ut hele bilen... vurderer å kjøpe noe uorginalt og billig... ettersom orginale seter er vannskelig å oppdrive, eller OVERPRISET
Joatle Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 jeg har et sånn liggende.. husker ikke standen på det men skal se om jeg kan finne det frem iløpet av dagen.. hva kunne dere tenkt dere å gi for det hvis det er fint? Tror det skal være grått ettersom jeg husker..
kristian88 Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 hei jeg har en slik stol. er du intriser i den eller? kan ordne bilde
borte Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Har et komplett sort stoff interiør med armlener og elektrisk korsryggstøtte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå