Gå til innhold

bruksanvisning til kjørecomputer...

efjeldse
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vet ikke om noen steder på nettet, så må nok bare søke og lete. Men i bilens brukermanual er det bilde av alle de ulike kjørekomputerene samt dems funksjoner 8)

Av det jeg vet finnes det 4 ulike komputere til E36 (Compact har sin egen type). Du har forresten den største. De 3 andre har færre knapper enn din... og den ene av dem har også mindre display...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men min sier ikke fra om åpne dører, at lyset er på osv... skal den det?

Fikk heller ingen melding om at det var litt lite kjølevann (men ikke sikkert det var lite nok :P )

og en ting til som irriterer meg.. kan jeg koble ut gongen på utetemperatur? når det er rundt 3 grader er den meeeget plagsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du ikke har check control, men sier den i fra når det er noe annet "galt" da? Trodde iallfall alle de store komputerene hadde chech control, men kanskje det ikke er tilfellet... :?:

Vet ikke om du kan koble ut gong gongen, i så fall er det bare å vente på sommeren 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturvarslingen skal vel plinge ved 3 grader uansett CC eller ikke mener jeg, helt vanlig på BMW med utetemp...

Ja derfor jeg synes det er litt rart at du ikke får noen andre feilmeldinger, da du har denne knappen... (men alle de store komputerene har denne knappen) om det ikke eventulelt er en annen grunn til varselmangel da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...