efjeldse Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Finnes dette på nett noen plass? altså litt detaljer på hvordan den fungerer? og kanskje hvordan man kan stille inn visse funksjoner.. ? Har en med 18 knapper på (med klokka og alt), hvor mange størrelser finnes, og hvor "stor" er min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 vanskelig å få svar på spørsmål her for tida.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 ingen? :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hei. Jeg vet ikke om noen steder på nettet, så må nok bare søke og lete. Men i bilens brukermanual er det bilde av alle de ulike kjørekomputerene samt dems funksjoner Av det jeg vet finnes det 4 ulike komputere til E36 (Compact har sin egen type). Du har forresten den største. De 3 andre har færre knapper enn din... og den ene av dem har også mindre display... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Fant forresten dette akkurat nå http://www.bmwe36blog.com/2007/02/20/bm ... to-use-it/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 ok, men min sier ikke fra om åpne dører, at lyset er på osv... skal den det? Fikk heller ingen melding om at det var litt lite kjølevann (men ikke sikkert det var lite nok ) og en ting til som irriterer meg.. kan jeg koble ut gongen på utetemperatur? når det er rundt 3 grader er den meeeget plagsom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 bump *håpe at flere er pålogget nå * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Mulig du ikke har check control, men sier den i fra når det er noe annet "galt" da? Trodde iallfall alle de store komputerene hadde chech control, men kanskje det ikke er tilfellet... Vet ikke om du kan koble ut gong gongen, i så fall er det bare å vente på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 som sagt, den sier fra om temperaturen. ellers tror jeg ikke jeg har sett andre feilmeldinger. jeg har den check-knappen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Temperaturvarslingen skal vel plinge ved 3 grader uansett CC eller ikke mener jeg, helt vanlig på BMW med utetemp... Ja derfor jeg synes det er litt rart at du ikke får noen andre feilmeldinger, da du har denne knappen... (men alle de store komputerene har denne knappen) om det ikke eventulelt er en annen grunn til varselmangel da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 jaja, jeg får vel følge med litt selv også, så finner jeg kanskje ut om den sier fra forresten, "bremseklosse-lampa" mi lyser, og ene sideblinkern virker ikke, men kjørecomputeren oppdager det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå