Henr!k Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 hei. baklysene på bmw'n min funker ikke når jeg har vanlig kjørelys...når lys"spaken" er i midetrste punktet så lyser jo park og instrumenta og baklysa men når jeg drar spaken helt ut lyser ikke baklysa lenger:( Lurte derfor på om det er noen her som har vært borti det samma eller om dere har noen gode råd på hva det antakelig kan væra..bryter ellerno lignende Takker for alle kloke svar
Terje325i Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 har samme problemet på min gode råd mottas med takk:)
BimmerKing Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Godt mulig det er en diode under dashen som er synderen... På biler med kjørelys er det lagt opp med en diode/motstand? i dashen... En kamerat av meg hadde det problemet på en -87 325i... Han fant denne duppeditten, byttet den og så vips, så var det bra igjen... Litt dill å bytte da, i.o.m at den er loddet på plass....
Henr!k Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 ja gjerne mer spesifikk får ikke sjekket før om et par uker heller se..får bilen står på skolen
Willersrud Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Hadde samme probleme på en bil jeg hadde, der var det lysbryteren som var rar..
Henr!k Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 har hatt mistanke om at det kan være noe med bryteren selv, for ledningene er jo ihvertfall i orden siden dem funker i park stilling
joris Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Tydeligvis et vanlig e30 325 "problem" dette her. Var et rele som lurte meg en gang.
Henr!k Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 mm:P er nødt til å være noe sånt...hvor var det detta relet du bytta satt hen a? spør "dumt" siden det er fler som ser ut til å ha samma problem her
ajsandberg Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 BUMP! Jeg sliter med det samme. Noen som har fler idèer å lufte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå