TurboTore Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Meget fin kopi av Tials 46mm wg selges for 2300,-. Original Tial ligger i prisleiet 5-6000,- Sveiseflenser og pakninger medfølger! T: 90865820
Grasatfahrer Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 For det første . Den som betaler 5 -6000 kr for en Tial 46mm blir grundig lurt. Denne får du til under 2000kr inkl frakt og MVA Edit( men da er den selføgelig ikke plugg and play ) For det andre om du ikke satser på rundt 500hk + så holder nok en 38mm . For det tredje så ville jeg ha sett litt nærmere på denne om jeg vurderte ny WG http://synapseengineering.com/products/synchronicwg/wg001.html
TurboTore Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 For det første . Den som betaler 5 -6000 kr for en Tial 46mm blir grundig lurt. Denne får du til under 2000kr inkl frakt og MVA Edit( men da er den selføgelig ikke plugg and play ) For det andre om du ikke satser på rundt 500hk + så holder nok en 38mm . Nå ble jeg nysgjerrig! Hvor de selger original Tial til den prisen skulle jeg VELDIG gjerne likt å vite. Host opp en link el.l så vi ser at dette holder vann..
Grasatfahrer Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 For det første . Den som betaler 5 -6000 kr for en Tial 46mm blir grundig lurt. Denne får du til under 2000kr inkl frakt og MVA Edit( men da er den selføgelig ikke plugg and play ) For det andre om du ikke satser på rundt 500hk + så holder nok en 38mm . Nå ble jeg nysgjerrig! Hvor de selger original Tial til den prisen skulle jeg VELDIG gjerne likt å vite. Host opp en link el.l så vi ser at dette holder vann.. Evil bay ... Kjøpte en flett ny til 240$ .. Denne fikk jeg gjennom Eurospeed/enhancment som driver med deler til Porsche.. Som betalende Rennlist medlem får en selfølgelig god rabatt. Pauer tuning.com tilbyde de ferdige med adapter til Porsche for rett over 300$ . Søker en på rennlist.com så er jeg sikker på at en finner en god del, mener de har et eget Bmw forum også . Presicion tilbyr til buy it now pris på itt over 300$ sist jeg sjekka. det blir rundt 2500kr .. uansett langt derfra og opp til 5000kr Men klart som jeg sa , da må en lage adapter selv. Så spørst det hva en vil betale for de da . Dollaren er ganske lav for tiden , så det hjelper jo på Følger en litt med så kan en gjøre en god handel på slike deler. Har en jetcarrier adresse så er det ofte gratis frakt på varer inad i statene , og fraktene til Norge blir heller ikke så gærnt.. Skulle tro 38mm flowet nok til motrer opp til 3liter , og en 38mm er jo enda billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå