Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meget fin kopi av Tials 46mm wg selges for 2300,-. Original Tial ligger i prisleiet 5-6000,-

Sveiseflenser og pakninger medfølger!

T: 90865820

Wastegate004.jpg

• 1 month later...
Skrevet
For det første . Den som betaler 5 -6000 kr for en Tial 46mm blir grundig lurt. Denne får du til under 2000kr inkl frakt og MVA

Edit( men da er den selføgelig ikke plugg and play ;) )

For det andre om du ikke satser på rundt 500hk + så holder nok en 38mm .

Nå ble jeg nysgjerrig! Hvor de selger original Tial til den prisen skulle jeg VELDIG gjerne likt å vite. Host opp en link el.l så vi ser at dette holder vann..

Skrevet
For det første . Den som betaler 5 -6000 kr for en Tial 46mm blir grundig lurt. Denne får du til under 2000kr inkl frakt og MVA

Edit( men da er den selføgelig ikke plugg and play ;) )

For det andre om du ikke satser på rundt 500hk + så holder nok en 38mm .

Nå ble jeg nysgjerrig! Hvor de selger original Tial til den prisen skulle jeg VELDIG gjerne likt å vite. Host opp en link el.l så vi ser at dette holder vann..

Evil bay ... ;)

Kjøpte en flett ny til 240$ .. Denne fikk jeg gjennom Eurospeed/enhancment som driver med deler til Porsche.. Som betalende Rennlist medlem får en selfølgelig god rabatt.

Pauer tuning.com tilbyde de ferdige med adapter til Porsche for rett over 300$ .

Søker en på rennlist.com så er jeg sikker på at en finner en god del, mener de har et eget Bmw forum også .

Presicion tilbyr til buy it now pris på itt over 300$ sist jeg sjekka.

det blir rundt 2500kr .. uansett langt derfra og opp til 5000kr ;)

Men klart som jeg sa , da må en lage adapter selv. Så spørst det hva en vil betale for de da .

Dollaren er ganske lav for tiden , så det hjelper jo på ;)

Følger en litt med så kan en gjøre en god handel på slike deler.

Har en jetcarrier adresse så er det ofte gratis frakt på varer inad i statene , og fraktene til Norge blir heller ikke så gærnt..

Skulle tro 38mm flowet nok til motrer opp til 3liter , og en 38mm er jo enda billigere.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...