hvolsdal Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Selger nå god bilen min.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1406711 Er det noen som har noen innvendinger om bilen så gi gjerne beskjed:) Pris kan disk. MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 kansje ikke så go reklame å rygge den nedi saltvann men nyydelig bil,og kule bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hehe.. som jeg sa.. vi spylte de ganske bra etterpå, så det går nok bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvolsdal Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Hehe, Vasket etterpå, og foresten, ser det ut som bilen står under vann? Sanden var like hard som stein.. Men som jeg sa, kom gjerne med innvendinger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Selge så fort?Vil du ha mer guff nå da?hehe... Til intresserte; pen bil dette...løp og kjøp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 pris hvis du får en 320 e46 med 200 på tellern i innbytte. stoff int. utenom det, riktig utstyr. bilen er orientblå. godkjent senket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvolsdal Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 pris du tenkte på da? Coupe eller 4dørs? Send bilder du så kan jeg evt. vurdere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvolsdal Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Bilen selges for kr 220 000 ved hurtig avgjørelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 kansje ikke så go reklame å rygge den nedi saltvann men nyydelig bil,og kule bilder! Er vel neppe verre en den idiotiske saltinga som foretas på norske veier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvolsdal Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 hehe.. Kan vell ikke si det skadet noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg