kjitt Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hei! Håper på Svar Trenger hjelp!!! Bilen Stopper Når den Blir Varm!Å Får Ikke Start Igjen! ”Nesten varm” den går ikke opp på normalt ligger under midt på Legger ved bilde av de. http://img177.imageshack.us/img177/2530 ... 525iw7.jpg Har noen peiling, forslag, ider om hva det kan være !?! Så verso snill svar De er en 88mod Bmw E30/320i Shadowline cab. Det skjedde plutselig at bilen stoppet! jeg var ute og kjørte så stoppet jeg på Statoil, og da jeg skulle starte fikk ikke jeg starte igjen, prøvde å sku den i gang uten at de var noe poeng eller resultat. Bilen startet da vi tauet den i gang med bil på vei heim igjen. Men den ruster seg opp på 2000 omdreininga og låg der. Bilen var heilt umulig å kjøre, den stoppet tilslutt. og målte her og der, fant ut at tomgangsmotoren var kaputt å Gasspjeldbryter var defekt. Fordeleren og rotor var gammelt og slitt! Jeg har byttet følgende: *Fordeler og Rotor *Gasspjeldbryter *tomgangsmotor *plugger *luftfilter * Byttet en del slanger som var morkna å revet. ”Falsk luft” Det som er problemet nå er at den stopper når den blir varm! ”nesten varm” for den går ikke opp på normalt” Bilen starter lett når den er kald og går helt fint, men når den begynner å bli varm så ruser den seg litt opp på turtall og daler ned igjen, med andre opp og ned på turtall ”akkurat som tomgangsmotoren slår seg inn” lever sitt eget liv Ruser seg opp nesten til 2000 omdreininga, kan ligge på 1500 omdreininga å dale ned på under 1000. De er ikke alltids den ruse seg så høgt opp, men den jager på tomgang Så stopper den til slutt! Har tatt ut og Sjekket pluggen og dem er våte i bensin, akkurat som dem drukna i bensin? Tørket og pusset pluggene og prøvde å starte etter jeg hadde gjort det, men den ville ikke starte! Jeg har byttet plugger 2 ganger Har hatt på kondensfjerner uten resultat! Den får bensin, bensin pumpa slår inn og går som vanlig Noen som har forslag på hva som kan vær galt her?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cretix Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Luft mengde måleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Tempsensor til innsprøytningen? Motor tror den er kald hele tiden og gir for mye bensin derfor kjøler den bedre og ikke blir skikkelig varm + at pluggene blir våte. Sensoren sitter på termostathuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjitt Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 ok,jeg har bestilt tempratur giver, får bestille tempsensoren me å prøve:) takk for svar:) Luft mengde måleren,skal måles!men tviler sterkt på de er den, for da ville de vel vært problem hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå