Padi Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hei Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får lagt bilder inn.Jeg vett hvordan jeg legger inn en link, men ikke hvordan jag får lagt inn bildene.. Mvh Padi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Det skal ligge et program inne på www.imageshack.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Jepp! Du kan registrere deg på: www.photobucket.com Så laster du opp bildene du vil ha og limer inn IMG linken som står der i det innlegget du vil bildet ditt skal vises i Ganske enkelt. Edit: Img linken står under bildet ditt etter bildet er opplastet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Det skal ligge et program inne på www.imageshack.com Og her trenger du ikke å registrere deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Når du skal skrive eit innlegg så står det faktisk forklart akkurat kva du skal gjere, under ruta du skriv i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Jeg måtte ikke registrere meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 via www.imageshack.us trenges ingen registering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Var det us, trodde det var com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 Når du skal skrive eit innlegg så står det faktisk forklart akkurat kva du skal gjere, under ruta du skriv i Takker Ja se der ja hehe. Nei en ser ikke skogen p.g.a alle trærne.. hehehe eller noe såndt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Var det us, trodde det var com Mulig det er to forskjellige program. Men på www.imageshack.us så legger man ihvertfall bilder rett inn på nettet og så får man utdelt en link. Jeg synes dette er veldig greit å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Var det us, trodde det var com Mulig det er to forskjellige program. Men på www.imageshack.us så legger man ihvertfall bilder rett inn på nettet og så får man utdelt en link. Jeg synes dette er veldig greit å bruke. Det er det jeg også bruker Hadde bare glemt av at det var us og ikke com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Ok, skjønner. Fort gjort å blande de to ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Men er det ikke da lett for andre å bruke dine bilder i hytt og gevær?hvis man ikke har en egen konto? Og www.photobucket.com koster jo ingen ting. En ting jeg lurer på er om det har noe å si at *img* står med stor eller liten skrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå