muska Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Bensintank til inj. selges 1000,- + frakt 45456131 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Kenneth Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Har du bilde av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Skal prøve å få tatt et bilde idag... send meg en mld på 45456131 så sender jeg deg bilde så fort jeg kan Mvh Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 BMW_Kenneth... Hei... sjekket tanken idag og dem er dessverre ikke så bra som vi trodde.. den er hel men tar ikke sjansen på å sende el selge den uten at kjøper har sett den selv... Hadde en annen tank da denne annonsen ble lagt ut men den er solgt til en annen på forumet her... Bor du inærheten kan du jo stikke innom å se på den og prisen på denne blir da 750,- da det fint går an å forsterke og bruke den. Jeg beklager og da slettes denne tråden.. Mvh Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Kenneth Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Hei dessverre har kjøpt tanken nå. ellers takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Kenneth Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Jeg kjøpt tanken av rune får 300kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Bmw kenneth.... Da har du fått den grisebillig Men da anser jeg denne tråden som slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå