polyfibe Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Topic! Har fått tak i et mtech M5 ratt som jeg ville sette på min E34, men i min store glede av å bytte, å nekter det orginale ratte mitt og komme av! ... Muttern er løsna og alt, det rikker på seg også.. men får ikke til å trekke d av, med makt eller.. Noe triks som må gjøres her?. *føler meg litt lav *
toomas Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 gi senter av skruen et godt slag med en hammer. men bruk en dor i senter så du ikke slår over hele for da blir gjengene litt uggene.
Kai-P. Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Må nok vri om nøkkelen så rattlåsen slipper, ja.
polyfibe Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 Hah, tenkte jeg det F*** ikke.. satt ute der i 12 tiden i natt å bantes og styra, så kom tanken da jeg la meg, mn våkna like forbanna.. takker karer. supert!! =D=D=D
polyfibe Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 Rattet er av denne typen. bare helt svart og i skinn.. Skjønner ingen ting jeg, rattet passer ikke med navet på min, større hull og den vil ikke nedpå..
Bead-lock Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Har vel ikke slått deg at du prøver å montere en del som ikke passer på din rattstamme??
polyfibe Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 jo, ;P henta ratte ifra en E34 520i.. mnmn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå