Patrick B Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 http://www.dinside.no/php/art.php?id=369709 Denne var ikke akuratt lekker. Æsj sjekk hjulbuene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 syntes den var tøff jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 enig, likte den veeldig godt, helt til jeg så hjulbua bak... ser ut som rævva til ei feit vestlandsbudeie men hadde ikke sagt nei takk til en slik en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Nei den der var ikke akkurat mye fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Rett og slett ufin, men det er min mening da. Tviler på at den hadde blitt noe penere i en annen farge heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Synes ikke den der var så gæli. Kunne jo ha vært tøffere om det hadde vært litt mer futt i motoren. Hadde tattimot hadde jeg fått den for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hjulbuene bak minnet litt om Ford Ka...eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Kom igjen a folkens! Den var jo ikke stygg!?! De har glemt hjulbuene foran ser det ut til.. Men ellers er den jo dritstilig! Fargen var kul og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Den gamle er finere Helt klart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 FYSJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Synes ikke den var no særlig pent nei.. Og fronten/panseret er alt for høyt etter min mening. Og Dodge burde snart gi seg med å bruke den fronten/grillen på alt! Ser jo nesten ut som en Dodge Ram som er delt i to langs midten på døra, og deretter fjerna taket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Ser ut som den har E34 540 frontspoiler . Ikke helt min smak denne "Viper'n"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Uff. Den der kunne jeg heller ha spart meg for. Ser ut som en japse har prøvd å lage en amerikansk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå