bull7 Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 jeg gikk til anskaffelse av en større bil før jul da bmwen ble for liten. tenkte alt var i orden da det er 3 mnd garanti på bilen. og siden like før jul har feilene bare fortsatt og komme. ulyd i bak/forstilling sentallåsen virker ikke som den skal. låser seg igjen med nøkklene i tenningslåsen. tute virker ikke. dørsider henger ikke fast når man kjører så dør plutselig bilen bare. gassen virker ikke. etter 1 min så virker gassen igjen. skjer flere ganger på en kjøretur på 2 mil. bremselyset bak på ene siden henger seg opp så det lyser konstant etter bilen er stoppet. varmeregister på motor ligger løst/slenger oppå motor. oljelekkasje på motor. tapper seg for strøm så bilen var inne for og utbedre feilene i går. så jeg var og hentet bilen i dag. jeg begynnte straks og se på feilene de sa dem hadde utbedret. oljelekkasjen sa dem var ordnet. det ser jeg vel i morgen tidlig om det er ojleflekker på gulvet i garasjen. at bilen tapper seg for strøm påstod dem var en ledning som ikke er påkoblet noe som helst. den ligger isolert. da jeg sa at feilene var der før ledningen ble opplagt ville ikke forhandleren høre. ingen av de andre feilene er utbedret. men nå mener selger at han er ferdig med bilen. han er ikke intressert i å ordne de andre feilene. og ikke ville han høre eller. han er overhode ikke intresert i å prate. for mens jeg stod der så eksperdert han 3 andre kunder. hva skal jeg gjøre?? jeg er ikke intresert i å ha en bil med alle di feilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Du kan jo ta deg en tur på NAF og be om en garantiutløps test. Finner de noe der så kan du klaske den lista på pulten hos han bilselgeren!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 tusen takk. må jeg være medlem der for å få tatt en sånn test? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 nei ikke nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 oki... tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå