andrem3 Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Skal selge touringen min. Her e en link til annonsa http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=7&tot=22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 Gi bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim MPower Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Åååå, fin bil, håper jeg får råd til sånn en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Nå går du ned i pris, når jeg har kjøpt meg bil. Håper du får solgt den da, bilen er jo nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 Nå går du ned i pris, når jeg har kjøpt meg bil. Håper du får solgt den da, bilen er jo nydelig!! He,he.Du skulle hørt med meg først da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Nå går du ned i pris, når jeg har kjøpt meg bil. Håper du får solgt den da, bilen er jo nydelig!! He,he.Du skulle hørt med meg først da Jeg gjorde jo det, men da ville du ikke selge den Hadde sikkert kjøpt den hvis du ikke hadde trekkt deg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Nå går du ned i pris, når jeg har kjøpt meg bil. Håper du får solgt den da, bilen er jo nydelig!! He,he.Du skulle hørt med meg først da Jeg gjorde jo det, men da ville du ikke selge den Hadde sikkert kjøpt den hvis du ikke hadde trekkt deg ut ÅÅ.E det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Nå går du ned i pris, når jeg har kjøpt meg bil. Håper du får solgt den da, bilen er jo nydelig!! He,he.Du skulle hørt med meg først da Jeg gjorde jo det, men da ville du ikke selge den Hadde sikkert kjøpt den hvis du ikke hadde trekkt deg ut ÅÅ.E det du Hehe, jepp Lykke til med salget såfall. Skal høre med noen her om de trenger en god bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Ja,gjer det.Skal til å kjøpe 20" felger til 7ern. Så et salg hadde komt godt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Ingen.Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Til Kjell Rune,såg du hadde sendt pm til meg.Men av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å svare deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 jeg har sett de ja. jeg fikk 4 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg