aUDUN` Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Noen som har peiling på hvor mye jeg bør dreie ned stemplene for å få et OK komprisjons forhold ved ettermontering av turbo og med orginal topp pakkning?
stian329 Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Hva er et OK komp.forhold da? Er det A-Dekk-kit eller noe med litt mer pulver i? Med original toppakning så kan du ikke dreie stemplene mer enn at kompforholdet stopper på 8,5-8,6-8,7 en plass, alt etter hvor mye gods i stempeltaket du er komfortabel med å beholde. Denne fikk 8,67:1 for eksempel med std pakning.
aUDUN` Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Det er ganske stor turbo.. Holset HX 45, vet ikke om du har kunnskap til den turboen? Er vertfall T4 flens på eksos turbin, så det er ikke noe a-dekk kit nei Nei jeg bare lurte på hvor mye sånn ca jeg burde dreie ned stemplene om jeg har tenkt å bruke orginal topp pakkning.. er det 1mm eller 10mm liksom?
325m24v Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 stian329 hvilken motor er du henviser til 325 m50?.. hvor mye har du dreid ned
stian329 Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 Den du ser bilde av er en '91 M50B25 dvs uten vanos. Husker ikke hvor mye jeg dreide av disse, du bare måler deg frem etterhvert helt til du får det komp.forholdet du ønsker
Tor_Anders Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Gå på www.pure-pf.com Der finn du nok all info du treng om d meste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå