Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Speedometeret mitt på E30 har ikke virket på en god stund. Hadde meg en kraftig akslerasjon igår kveld med mye spooling og turtall og plutselig funket speedometeret igjen. Er det noen som vet hvor problemet ligger. Evt hva del som er ødelagt?

Mvh

Kikka

Skrevet
Da jeg hadde E 30 var det dårlig kontakt i kretskortet bak speedometeret, som gjorde at det gikk av og på som det selv ville :?

Det er og meget mulig :wink: Hadde samme problem med turteller...byttet hele instrumentpanelet og alt var ok :D

Skrevet
Da jeg hadde E 30 var det dårlig kontakt i kretskortet bak speedometeret, som gjorde at det gikk av og på som det selv ville :?

Jeg hadde også det problemet på en E30. Et slag med handflata på dashbordet over speedometeret gjorde som regel susen... 8)

Skrevet

Fikk tak i et brukt speedometer/instrumentpanel, byttet dette og det virket så lenge jeg hadde bilen :D Kan også få tak i nytt kretskort, med så vidt jeg husker var dette svindyrt på BMW :(

Skrevet

Takker for tips og svar.. Jeg for begynne med sensoren i bakakselen.Har ikke lyst å bytte instumentpanel da dette er fra Alpina,men får istedet sjekke om det er dårlig kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...