kukkhue Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Den orginale potta på min E36 320(M52) Sedan fra 95 begynner og fordufte. Så da tenkte jeg å få en ny en med litt 6'r lyd i. Men ikke noe som ruinerer meg totalt. Kan dere komme med forslag og linker ?? Takker så meget.
Boss Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 jeg har jørt med SuperSprint på de fleste bilene mine. Helt rå lyd, men ikke før du belaster motoren. http://www.supersprint.com/homeuk.htm Husker ikke hvem som forhandler de
Ivanrogov Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Tja. Selges jo en del brukte effektpotter på forumet da. Er vel billigst. Ellers har jo GS og Koed.
Testpiloten Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Tja. Selges jo en del brukte effektpotter på forumet da. Er vel billigst. Ellers har jo GS og Koed. Jeg har jo selvsagt noen bakpotter til salgs enda da http://www.bilbyggeriet.no/marked.htm
Dazed Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Jeg leste en stortest en gang i Performance BMW, der AC Schnitzer og Scorpion kom best ut mtp. effekt. Jeg hadde selv Scorpion på min 1992 E36 320i før, og lyden var upåklagelig. Gikk gjennom støykravet på EU-kontrollen også, men vet ikke om det går like lett på en 3 år nyere bil.
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Scorpion eller Eisenmann! Kanskje litt høy pris, men lyden mener jeg er den "beste". 4-6000,-
kukkhue Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Det blei visst simons på meg. Skal se om jeg får smokka den på plass i mårra... spent altså
R.E.H Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 jeg kjøpte meg simons effektanlegg og syns lyden er helt topp! blir litt mere lyd med tiden og nå er den helt perfekt:)..
Azeton Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Hadde planer om eksos jeg også, men tenkte da på 3" fra turbo og ingenting i mellom enn en bakpotte fra bilbyggeriet Tro om det hadde lagt noe lyd?
Testpiloten Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Hadde planer om eksos jeg også, men tenkte da på 3" fra turbo og ingenting i mellom enn en bakpotte fra bilbyggeriet Tro om det hadde lagt noe lyd? Hehe ja da tipper jeg du skal få tøff lyd Men hva sier loven om dette? For det er jo lyd demping i bakpottene jeg har. Og jeg mener det kun må være en potte med lyd demping også.. Jeg er ikke sikker. Men potte skal du nå få hvis du vil ha
Azeton Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Vet ikke helt, hva lover sier om det nei. Men er jo bare ha orginal eksos med cat liggendei garasjen.
stianosthus Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Jeg monterte et brukt Simons annlegg på min bil igår og ble ganske skuffet da lyden før med orginalpotte sikkert var over dobbelt så høy og rå. Kansje orginalpotta var moden for utskiftning selv om den var hel og pen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå