EvenS Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Tenkte jeg skulle legge ut en liten tråd om bilen min. Bilen er en 96 318is som jeg kjøpte for to år siden. Tidligere har den vært eid av to godt voksne karer og den hadde rullet bare 77000km. Er en av meget få 4dørs 318is som går, har tilgode å se andre med den kombinasjonen. Da jeg kjøpte bilen var den dønn orginal med orange blinklys, ikke lakkert helt ned, skyhøy å 15" felger. Det jeg har gjort er å putte på nye lykter rundt hele bilen utenom grøftelys, senket den 60\40, montert 18" på sommer og 16" på vinter og lakkert den helt ned. Da jeg kjøpte den hadde jeg egentlig planer om masse styling osv. Men kom på bedre tanker da jeg kjøpte leilighet og fikk litt bedre smak Vurderer forøvrig å selge den snart, men vil skifte til klare grøftelys, skifte storforinger, fikse ryggelys og få senkesettet innskrevet i vognkortet før jeg legger den ut. Gidder ikke selge en bil som ikke er 100% i orden Her er et par bilder av gliset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Pen bil! 318is med 4dørs har jeg ikke sett mange av nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Veldig strøken og fin Hvor mye håper du å få får den, vis du skal selge ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Pen bil,bare syn med di klare blink lysa forand.passer ikke helt med di hvite bak.syns det skal stemme helt rundt.men dette er min smak se på det nederst bilde å på front lykkta å blink lyse,så litt skakt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Det var en pen bil, og sjelden også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Pen bil. Hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Er enig i at de blinlysa framme ikke er helt optimale, men er såpass bra at det ikke er noe jeg vil gjøre noe mer med det. Det er beint, er nok bildet som lyger litt Vurderer å selge fordi det frister med forandring, har hatt bilen i to år og synes i grunn det er lenge nok. Men for alt jeg vet så kan det hende jeg har den i to år til og. Greit å vite hva jeg har også, så jeg ikke risikere å kjøpe meg en skikklig mandagsbil Om jeg skulle selge den så går den nok ikke for under 99000,- Selv om noen vil si prisen er litt stiv så mener jeg han som eventuelt kjøper får det han betaler for. Dessuten så vet jeg ikke om jeg får igjen en like god bil for noe mindre en den summen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Pen bil og pen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Var kjempe fin den der ja. Har ikke sett mange 4 dørs av is`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Den der var jo pen!! Kjekt å se en 4 dørs Is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå