E36Cab1 Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 For tips angående tyveriet,henvendelse i Fører-bunkeren(på eget ansvar!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Hehe den var dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Litt dumt viss en kan tysk,blir liksom feil dialog da. Men syns den var jekla bra og morsom uansett,hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 litt dårlig tysk oversettelse men ikke heeelt riktig lissom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Var vel derfor han gikk til krig? Ute etter hevn på han som stjal og ribba bilen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Det er hitler gutten sin det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 hehe artig den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Var vel derfor han gikk til krig? Ute etter hevn på han som stjal og ribba bilen sin? riiimelig forbanna på han som rappa den ser jeg kjiper'n hvis det skulle vært en jøde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Lo så jeg skreik jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Hehe Rett og slett genialt! "I have car models with less plastic in the interior." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 haha, FY fa** som eg lo :lol: "Fuck HP per L! My lawnmower has more torque." Rett å slett GENIAL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Whahaaa, det beste jeg har sett på lenge. Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sycho Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 "Quit your whining bitch!". Da lo jeg godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 sått! passa bra at han sa "SS" da det var teksta med Camaro SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Haha genial, ble skikkelig fuktig i øya her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå