cocos22 Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Hei Jeg lurer på om det er vanskelig å montere front/bakfanger på en 318i E36 91mod? Jeg vurderer å kjøpe M3 front/bakfanger til den. Må detter gjøres på et verksted eller er det grei skuring å gjøre det selv? Er det bare å "hekte" den på eller er det masse skruer som må skrus? på frontfangeren er det vel lysene en må skru løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Så lenge det er orginalfester som blir brukt så er det grei skuring. 4 skruer i front under list på støtfanger. I tillegg så er det noen helt ut med hjulbuen på hver side. Bak så er det 2 stk store torx som du kommer til underfra. I tillegg så er det noen skruer og klips i hjulhuset på hver side. Hovedlys trenger du ikke å røre. Har du grøftelys så må disse kobles fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocos22 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 ok, takk for svar... er det forrestn en billig måte å lakkere front/bakfanger på? hva vil d koste å gjøre dette på et lakkeringsverksted? finnes det noen måter å gjøre dette selv på slik at det ser noenlunde bra ut? hvilken lakktype anbefales d? spraylakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg hadde aldri lakkert fangerene med sprayboks..... blir kanskje fint med en gang, men etter en stund så ser det ikke noe fint ut. Hvis du gjør grunnarbeidet selv, pusser ned fangerene osv. Så sparer du litt penger der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 ikke sikker jeg,men 3000kr hvis du leverer inn front å bak fangern.ikke bruk spray på boks å gjør det selv,blir dårlig resultat men kanskje best å levere inn bensin lokke så har dem noe å samelingne med.fargen blir litt dårlig når bilen blir gammel å sola har jobbet litt,farge koden står i motor romme,der den ene demperen står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå