berntsen Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Har ein omega med BMW motoren som sitter i 525tds e34. Har ladeproblemer med den. Har sjekka dioder på dynamo å skiftet spenningsregulator inkl børster. Lader like lite.. Noen som kjenner problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Har du målt ladespenningen???? Kan være den er 14.2 V som er optimalt, men batteriet ditt som har tatt kvelden.... Tar ikke imot lading lengre.. Hvis dette er gjort, så er vel dynamoen din som må skiftes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Dette er gjort jah. Har helt nytt batteri og testa med 3 andre også. Når batteriet er opplada viser det 12.xx volt, så starter eg den. Legger seg på 11.70 rundt der å begynner å synke.. Så stabiliserer den seg på rundt 8-9,5 V. Både ut fra dynamo å styrestrøm til dynamo. Og selfølgelig på polene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Børstene har skikkelig kontakt på sleperingene???? Sikkert dynamoen din som har tatt kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 ja har god nok kontakt. Får se om di finner det ut på testen. Eg gidder ikke skru mer nå før eg får testet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå